Hoi ik ben Peter en ik Ben samen zijn we beste vrienden.
Je weet nu dat we beste vrienden en nu hoe we elkaar leerden kennen.
Ik zat op school ik had geen vrienden maar er kwamen twee nieuwe kindjes in de klas Peter en zijn broertje Sam, Sam die zit in groep 3 maar peter zat bij mij in de klas.
Peter had ook geen vrienden dus ik dacht dit is mijn kans.
Maar ik was te verlegen het duurden maanden.
Ik was ook bang dat hij iemand anders had want nieuwe kindjes wil iedereen vrienden mee zijn.
Dus ik moest snel zijn voordat hij al vrienden heeft.
en in die maanden gebeurden er gekke dingen.
Bijvoorbeeld ik verstopte me in de bosjes omdat ik bang was.
en toen merkte ik dat Peter ook iets miste.
en toen PLING het lampje ging aan hij miste zijn vrienden ook of had hij ook geen vrienden?Ik was nog steeds te verlegen ik dacht dadelijk heeft hij vrienden **** ****
sorry ging te veel mee in het verhaal. Waar was ik o ja ik moest dus snel zijn maar meer mensen gingen tegen hem praten maar toen hoorde ik wat ze zegden ze ze waren hem aan het pesten.
toen dacht ik ik ga snel vrienden maken met Peter.
Toen vroeg ik of hij kon afspreken hij wilde wel en zei eindelijk iemand die me niet pest.Ik ging met hem mee naar het huis van Peter volgens mij zijn ze gewoon jaloers.ik dacht WOOOOOOOW.
Hij was echt heel aardig en toen vroeg of we vrienden konden zijn en hij zei nee!.
ik dacht neeee neee nee wat is dit nou.
Ik zei dat ik vroeger naar huis moest en ging naar huis.
Ik zei tegen mama dat ze me twee weken ziek moest melden en sloot me op in mijn kamer en ging ###.
Na de twee weken ging ik weer naar school en toen kwam Peter naar me toe en zei ik bedoelde niet nee van vriedschap weigeren maar ik wou zeggen triiiiiiing.
Na school zei ik wat wilde je me vertellen en hij zei ik wou zeggen nee
BESTE VRIENDEN.He wacht daar zul hem hebben he Peter He ben wat ben je aan het doen een verhaal schrijven oooh waar gaat het over hoe we elkaar leerden kennen ooh mag ik het lezen tuurlijk Peter leest mooi 1 ding ben je vergeten wat dan? dat we nog steeds beste vrienden zijn.Zullen we een boomhut bouwen eueueueh ik niet ik weet iets leukers we gaan verder met het verhaal jaaa doen we.
15 jaar later
en de kinderboeken week prijs gaat naar Ben en Peter voor leren kennen.
woeoeoeoe het is een eer om hier te mogen zijn ik ga jullie allemaal iets bekennen diet hebben we zelf meegemaakt.
of wisten jullie dat. nee? dan heb je nu wat geleerd.
tring de telefoon. Hallo nee echt pieieiep.
sorry jongen en meisjes me huis staat in brand!!!
putter putter vroem.
he wat gek me huis staat niet in brand?
hoera!!! gefeliciteerd Ben en Peter met leren kennen woeoweoe!!!
Ik ben verrast ik weet niet wat ik moet zeggen dededankjewel .
a a astjeblieft gefeliciteerd hiep hiep hoera!!!
Ik weet iets zullen we een klein boek voor de kinderboekenweek schrijven ja ik heb een idee de titel is de eilanden ruzie goed!!!
gast eilanden ruzie is een hit bedoel je niet de eilanden ruzie jaja
zoveel kinderen lezen het ik ken zelfs mensen kopen om de eilanden ruzie te krijgen vergeet die de toch niet telkens ik ben gewoon te enthousiast!!!
weet je we zijn nog echt beste vrienden ja dat zijn we zeker.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen