Hey! maat er komt een nieuwe jongen in onze klas. Leuk ken jij hem al?. Ja hij is mijn nieuwe buurjongen. Oh leuk. ting ting ting ting ting! Oh het is 5 uur ik moet naar huis. Oke zie je morgen op school. (volgende dag op school). Hallo er is een nieuwe jongen in de klas kom maar naar voren. Stel je is voor. O-k-e i-k ben Tobias. Hallo tobias!! zegt de klas. oke tobias ga maar zitten langs Giel. Hey Tobias fluisterd Giel. Oh hey. afspreken naar school fluisterd Giel weer. umm oke is goed maar we moeten weer werken.Ja oke. Giel!! zat jij nou met Tobias te praten! J-a. Uit de klas Giel je mag weer terug komen als je al je werk af hebt!. (1 uur later). tring tring tring tring. Pauze iedereen naar buiten. Hey Giel waarom was je aan het praten tegen Tobias. Ik vroeg of hij met me kon afspreken. Maar dat vraag je niet in de les. Weet ik. Oke ga maar naar buiten. Oke doei juf. Hey tobias. Hey kreeg je straf. Nee. Oke gelukkig maar. Potje knikkeren. Ja leuk. Nee ik heb verloren. Oh vind je dat heel erg want anders geef ik je knikker wel terug hoor. Echt?. Ja tuurlijk. YAY dankje. (Een week later). Hey Giel. Hey bro. Zullen we naar jou huis gaan?. Ja cool.
(10 minuten later) we zijn bij jou huis wat zullen we gaan doen. mischien wiien. Ja leuk. Eerst drinken en een snoepje. Ja!. YUMMY. hahahaha. kom we gaan wiien. zullen we op de wii pingpongen. Ja is goed. (30 minuten later) mischien kunnen we gaan knikkeren op het schoolplein met sabastian. Ja leuk. kom we gaan snel naar Sabastians huis. Ja op de fiets. ga jij achter op bij mij. Ja goed. trapel trapel trapel trapel trapel. we zijn er. ik bel aan. (de deur gaat open). Hey Giel en Tobias zegt Sabastian. Hey wil je met ons knikkeren op het schoolplein?. Ummm even vragen. Oke wij wachten hier. (30 seconden later). Ja het mag!. Yay!. Ik pak even mijn schoenen. Goed. Ben terug kom we gaan!. (12 minuten later) Knikker time zegt Sabastian. Ja!. Potje bonken. Ja zegt Giel. Nee waarom ik heb verloren!!. wil je hem terug sabastian?. Ja maar dat hoeft niet hoor je hebt eerlijk gewonnen!. Oke!. Hoe laat is het? vraagt tobias. het is half 6. Oh nee ik moest om 5 uur naar huis. Ik breng je wel naar huis zegt Giel. Oh dankje!. Kom achterop. Trapel trapel trapel trapel trapel. kom je daalik samen met mij wiien en dan erbij bellen. Ja!. Oke doei!. (20 minuten later) Hey kom je wiien zegt Giel op het bellen. Ja hij is nu aan het opstarten KLAAR!. Oke zullen we gaan bowlen op de wii. Ja leuk!. Ik heb een vraag ik heb vanavond een feestje dan gaan we zwemmen wil jij komen. SUPER LEUK ik ga het vragen ik ben zo terug. Oke. JAAA HET MAG. YAYAYAYAYA. ( 1 uur later) Hey Giel je feestje is heel erg leuk!. Dankje!. wanneer gaan we naar het zwembad?. Daalik al. YAY.
Giel jij mag kiezen wie er bij jou in de auto gaat. Oke mam. Ik kies Tobias!.Oke dan gaan we nu de auto in. Vroem vroem vroem vroem vroem.(20 minuten later) YAY we zijn bij het zwembad! zegt tobias. kom we gaan naar binnen Tobias. oke.(5 minuten later) ben jij klaar met je zwemkleren aan te doen zegt Giel. Ja!. Zullen we als eerst van de glijbaan?. Ja leuk!. Whoooooooo dit is de beste glijbaan waar ik ooit van me leven heb in gezeten. JA zegt Giel. wil je chips? vraagt Giel. Ja YUMMY!. Oke kom we gaan het halen. Krak krak krak yummy dit is lekkere chips!. Ja.(1 uur later) vondt je het leuk tobias?. Ja super leuk!!. Je bent mijn beste vriend zegt Tobias!. Ja jij bent ook mijn beste vriend!.we moeten weer naar huis gaan. Oke. Vroem vroem vroem vroem. (We zijn bij tobias thuis) Doei Tobias zie je morgen op school!. Ja doei zegt tobias. Vondt je het een leuke dag zei Moeder? Ja de beste dag van mijn leven!. Oh dat is leuk.(30 Minuten later). we zijn weer thuis en ik ga nu lekker naar bed want het is tijd om naar bed te gaan doei!!!!!!
einde

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen