Een nieuwe in de klas

Bas komt de klas binnen en gaat op zijn stoel zitten weer een nieuwe dag op school . Meester Robin komt net klas binnen en zegt : Goedemorgen allemaal ! goedemorgen meester ! Wat gaan we vandaag doen roept Bas. gaan we rekenen ? De meester wil ja zeggen maar een ander kind zegt nee knutselen en we een ander roept schrijven en ga zo maar door. maar de meester luistert helemaal niet alleen naar Nienke, nee dat wil ik allemaal niet zegt Nienke ik wil tekenen rekenen is saai. Bas wordt gepest en dat vind hij helemaal niet leuk . Op dat moment wordt er op de deur geklopt tik tok horen ze de directeur komt binnen met een nieuwe achter zich hij heeft rood haar sproeten en en groene ogen en met die ogen kijkt hij iedereen aan behalve naar Bas. Hallo zegt meester Robin hoe heet je ? Ik heet Leonardo ! Waar wil je zitten vraagt de meester . Daar zegt leonardo en wijst de kant van Bas daar zegt hij.nee roept Nienke meteen je kan daar niet zitten. Waarom niet vraagt Leonardo. nou ik umm.. . Ja dat weet je lekker niet dus, ik wil daar zitten ! Bas is super blij want niemand wil ooit naast hem zitten maar de meester steekt daar een stokje voor nee want hij heeft luizen . Nou en dan krijg ik ook maar luizen want ik wil daar zitten, en ik wil met jou spelen zegt Leonardo oké zegt Bas na school eerst gaan we tekenen .Na school gaat Bas mee naar Leonardo’s huis waar zijn je ouders vraagt Bas als ze bij zijn huis zijn. In Afrika antwoord hij meteen. Woon je alleen ? Ja ik kan doen wat ik wil . lust je chocola ? Ja ! kom mee want er is er een bij mij thuis. Echt waar ?Ja kom mee anders eet ik alles op . Toen Bas thuis kwam had hij de dag van zijn leven gehad maar hij mocht niks vertellen aan zijn ouders alleen dat hij een vriend heeft gemaakt . Hij heeft nu al weer zin om naar school te gaan . die dag wordt Bas uitgenodigd voor een feest van Roza ,Bas is super blij want hij is verliefd op Rosa maar wat hij niet weet is dat Roza niet op hem is. Na school gaat Bas naar het feest ojee Nienke is er ook! . Ik kan gewoon blijven Nenke ziet me toch niet. Nienke ziet Bas en wil zo snel mogelijk weg is dus gaat maar weg. De trap is veel te steil en Nienke valt van de trap en haar knie bloedt vlug rent ze naar huis maar Bas ziet haar nog net weg rennen .Hijheeft een rotgevoel in zijn buik want omdat hij er is wil Nienke niet komen Bas rent haar achterna en voelt dat hij kriebels in zijn buik krijgt. Hij belt aan de vader van Nienke doet open kan ik Nienke spreken gelukkig kan dat .Daar komt nienke aan haar mascara is uitgelopen van het huilen en om haar knie zit verband. Ga weg roept ze. Nee dat wil ik niet zegt bas ik wil vriendschap sluiten en dat je naar het feest komt .oké dan maar sorry dat ik zo vervelend tegen je deed en zo ging het weer normaal die ochtend op school iedereen was weer gezellig bij elkaar en leonardo heeft niemand ooit meer gezien.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen