Mijn excuus voor dit extreem lange hoofdstuk. De volgende keer zal ik het weer netjes opdelen in twee delen.
Ik wil ook even melden dat ik extreem stuck zit in m'n verhaal. Misschien is het mijn eigen onzekerheid, maar ik ben bang dat het gewoon saai begint te worden om steeds hetzelfde te lezen voor jullie. Ervaren jullie dit ook zo?

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • IrisThePiris

    Saai is het zeker niet... En lang is nooit verkeerd!
    En trouwens de karakters zijn ontzettend goed uitgewerkt... Zo goed, dat ik nu gewoon een hekel aan Zomer heb ;)

    5 jaar geleden
  • AlphaNoodle

    Het verhaal is zeler niet saai, als lezer is het juist fijn om de voortgang zo te lezen.
    En alsjeblieft, laat Winter de volgende keer haar blauwe boekje met messen weer meenemen en die gebruiken om Zomer dood te steken. Alsjeblieft.

    5 jaar geleden
  • AMuppetOfAWoman

    Winter mag Zomer best eens een schop onder haar kont geven.
    Wat mij betreft mag ze Chris aanstellen als haar nieuwe beste vriend. Chris is leuk. Winter en Chris zijn leuk.

    En jij mag niet stoppen met jouw verhaal hoor! Alsjeblieft? Ik vind het zo'n tof verhaal en ik vind het zo ontzettend leuk wanneer je een nieuw hoofdstuk hebt geschreven.

    Liefs.

    5 jaar geleden
  • Teal

    Oh wauw, dat einde.... ik blijf vinden dat Zomer niet echt klinkt.. wie zou er zo in elkaar zitten om een te helpen zichzelf zo te verwoesten...

    Ik vind het juist wel fijn als de stukken wat langer zijn, heb je lekker veel te lezen :D

    5 jaar geleden
  • Frodo

    Jeeeezus wat een hoofdstuk. Ik haat Zomer, for real deze keer.
    En please ga verder met dit verhaal, ik word altijd blij als ik zie dat er een nieuw hoofdstukje is! Het is nog geen enkel moment saai geweest.

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen