Foto bij 074 • Het laatste gevecht

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Teal

    NOT MY DAUGTHER YOU BITCH

    LOVE MOLLY

    5 jaar geleden
    • Laleah

      Hahaha heerlijke scene is dat altijd! Kon het daarom niet laten die erin te doen!

      5 jaar geleden
  • VampireMouse

    Wooooow ij moet door dat stukje net georg aan het einde denken aan perkamentus eind 1e jaar met neville. Weet de Engelse tekst ff niet. Maar het tegen je vrienden opnemen is moeilijker dan je vrienden. Pittig dat ze hem verlamd. Maar heb d'r ook wel respect voor en snap het. Super goed geschreven! En fijn dat Neville die slang nu meteen a publiek afmaakt! Had in de film ook gemoeten!!

    Xx

    5 jaar geleden
    • GoCrazy

      Oh wacht ik zal even helpen ;) Het was: 'Je hebt veel moed nodig om het tegen je vijanden op te nemen, maar het vereist minstens evenveel moed om het tegen je vrienden op te nemen' (het zijn niet letterlijk die woorden maar daar komt het om neer).

      En Laleah, het is echt super goed geschreven! En dat stuk van Molly, love it!!

      5 jaar geleden
    • VampireMouse

      Ja precies dat! Hahahahahaha ❤️

      5 jaar geleden
    • Laleah

      Hahaha heel gesprek hier! Maar echt super gaaf dat je daar zo aandacht toen je dit las, want dat was in eerste instantie niet iets waar ik het op had gebaseerd of zo! Maar nu je het zegt, inderdaad, dat vind ik iets heel krachtigs en er goed bij passen!

      5 jaar geleden
    • VampireMouse

      Ja joh, we richten straks een fanpage op waar we kunnen discuseren over je verhaal met allemaal theorieën hahaha ❤️❤️❤️

      5 jaar geleden
  • TAMOCHi

    Aaahh spannenddd
    Oh no. We zijn er echt bijna. Bijna bij het eind.
    Ik kan dit gewoon niet aan !
    Zo spannend
    ‘x

    5 jaar geleden
    • Laleah

      Haha jaaa -huil-

      5 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Zo spannend!!

    5 jaar geleden
    • Laleah

      Thank youu!!

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen