Foto bij Nawoord

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • DieEneSaar

    Dit is gewoon pure sadness dat het verhaal voorbij is, maar het verhaal zelf is gewoon geweldigheid hem zelve😂😂😂

    5 jaar geleden
    • Laleah

      Hahaha dankjewel!

      5 jaar geleden
  • DieEneSaar

    Komt er nu een story over Avy?

    5 jaar geleden
    • Laleah

      Nou wie weet haha shortstory maybe of gewoon heel nieuw verhaal, who knows xD kan niks beloven maar wie weet kom ik eens random op een idee haha

      5 jaar geleden
    • DieEneSaar

      Yeassss

      5 jaar geleden
  • DieEneSaar

    OMG NEEEEEEEEJJJ

    5 jaar geleden
  • VampireMouse

    Ken je dat gevoel dat jehelemaal verdiept bent in een boeken reeks en dat er zo een leeg gevoel achter blijft als je de laatste bladzijde hebt gelzen en er gewoon niet meer is. Dat je uit een geweldige fantasiewereld wordt getrokken en ineens weer op de bank zit, thuis, met een kop thee jezelf af te vragen wat er nogmeer zou gebeuren in het geweldige verhaal dat je net hebt gelezen?
    Zo voelt het einde van dit verhaal voor mij.
    Ik heb twee jaar lang onwijs genoten van dit verhaal. Veel meer dan je je kan inbeelden en ik kan niet wachten tot ik een dag vrij heb en gewoon alles nog een keer ga lezen.
    Dankjewle dat jij je liefde, haat, fantasieën en al je tijd in dit verhaal hebt gestopt.
    Ik zou je willen knuffelen ❤️

    Kan niet wachten op je nieuwe verhalen ❤️

    Lots of Love,x

    5 jaar geleden
    • Laleah

      Omg zo lieeeeff!!! Ik herken dat gevoel! Dat ga ik ook hebben, alleen dan ga ik enthousiast naar Quizlet om me in volle overgaven op een nieuw hoofdstuk te storten, maar om er dan achter te komen dat ADH al afgesloten is xD Ik had dit gevoel bij mijn Peter Pan story ook.. dat je af en toe nog eens langsgaat en terugleest en alle reacties nog eens leest.. maar je weet dat het goed is zo en je bent er trots op!
      Ik zou eerlijk jou nu ook een vette hug willen geven voor deze awesome reactie! Wie weet ooit een keer, op een Q-meeting! Daar verschijn ik soms ook nog wel eens haha. Thank you so much for all your support!! Ik zal je nog wel eens een keer stalken in je gastenboek haha ;)

      5 jaar geleden
    • VampireMouse

      Oww hou me vooral op de hoogte als er een Q meeting is. Zou ik ook eens heen moeten haha. Ben al 11 jaar lid. Nog nooit gedaan. Geen idee waarom eigenlijk 😁
      Hughughughug😍😍

      5 jaar geleden
  • GoCrazy

    Dankjewel voor het verhaal het was echt geweldig!
    Laat je het weten als je een nieuw verhaal begint? :)

    5 jaar geleden
    • Laleah

      Jij ook bedankt voor alle reacties!! En dat laat ik zeker weten! ;)

      5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen