Foto bij the hospital

knuffel die kudo knop plz

hij gebaarde naar een stoel en ik ging zitten "laat ik beginnen met uw hartslag en ademhaling" hij checkte mijn ademhaling en mijn hartslag "niet zo best een zwakke ademhaling en een lage hartslag" ik rolde niet zo serieus met mijn ogen "dat is niks heb ik al een paar maanden last van" hij keek streng "dat is wel degelijk iets als je het niet erg vind zou ik wat bloed willen afnemen" ik knikte als teken dat ik het goed vond "excuseer me" hij liep naar buiten en ik was alleen ik greep mijn telefoon alweer toen ik gebeld werd Jordan die bezorgd vroeg waar ik was ik legde hem uit dat ik in het ziekenhuis zat en dat ik morgen gewoon weer op school was op dat moment kwam dr.Cullen weer binnen "daar zou ik niet zo zeker van zijn" ik hing de telefoon op en keek hem verbaast aan "de artsen en ik hebben overlegd we laten je hier blijven tot ik de uitslagen heb binnengekregen" ik pakte mijn tas "dat gaat dus niet gebeuren ik ga mooi naar huis" ik stond op en schoot naar de deur maar hij pakte mijn hand "dit is voor je eigen bestwil anders laat ik mensen naar je huis komen om je op te halen" ik slikte als ik mijn geheim voor mezelf wou houden moest ik iets doen "dat-dat doet u niet"
"dat doe ik wel als jij nu weggaat" ik begon chagrijnig wat nummers op mijn telefoon in te tikken terwijl ik naar de klok keek "moet je ergens heen" ik keek even op van mijn telefoon "eerlijk gezegd wel ik had Billy en Jacob Black belooft vanavond te koken en het recept neemt wel wat tijd in beslag" hij lacht zacht "dat is een slap excuus aangezien Jacob vanavond bij mij thuis is" ik haalde mijn schouders op "dat is dan jammer in elk geval ik ga"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen