Foto bij their secret

vinden jullie dit een beetje leuk

er klopte iemand op de deur Bella wou opstaan maar ik hield haar tegen voorzichtig liep ik naar de deur en opende ik hem Carlisle stond er "laat Bella hier komen ik moet haar wond hechten" ik twijfelde maar uiteindelijk liet ik Bella meegaan Carlisle moest ik vertrouwen met haar bloed hij had dat van mij immers ook zonder enige problemen afgenomen ik besloot naar beneden te gaan en het bloed op de vloer op te ruimen zodat de vampiers daar geen last meer van zouden hebben ik vulde een emmer met warm water en met bleek ik poetste tot zelfs de geur weg was ik zat daar zo'n kwartier alleen toen Carlisle naar me toe kwam "luister wat daar net gebeurd is ik begrijp het als je niet langer bij ons wilt wonen" ik keek hem met een glimlach aan "Carlisle ik had jullie al veel eerder door dat was de reden dat ik zo snel begreep dat Bella weg moest maar niet te snel" ik dacht er niet overna terwijl ik de volgende vraag stelde "ik heb ook over sommigen van jullie een vermoeden wat jullie gaven zijn" hij leek verbaast "vertel op ik ben benieuwd" ik slaakte een korte zucht "jij kan bloed weerstaan,Edward gedachtenlezen,Alice de toekomst bekijken en Jasper kan de sfeer beïnvloeden ben ik correct" de glimlach op zijn gezicht werd groter "je bent een zeer intelligent meisje voor je leeftijd" dat beschouwde ik als een ja "en ik zou eerlijk zijn het heeft geen nut om terug naar huis te gaan" ik zag hem een vragende blik opzetten "mijn ouders zijn dood ik woonde alleen voor 3 dagen tot ik naar het ziekenhuis moest" ik keek hem schuldig aan eigen schuld Carlisle 1-0 voor mij "Michelle als de Volturi te weten komt dat jij van het bestaan van vampiers afweet vermoorden ze je" ik was wel dapper "dat risico neem ik graag"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen