Foto bij Dad it's me your daughter

omdat ik in een goede bui ben en omdat het vakantie is 2 stukjes vandaag

ik nam een taxi naar Volterra en wachtte geduldig tot de vampier genaamd Heidi mensen zou uitnodigen voor een rondleiding in de toren "wie wil er allemaal mee een rondleiding door de toren" ik stond als eerste voor aan ze glimlachte toen ze mijn snelle reactie zag en na mij volgde nog veel meer mensen toen we een groep van ongeveer 30 man hadden vertrokken we ik wist wat er met alle andere mensen zou gebeuren we waren in de buurt en iedereen mocht even in dit deel van de gang kijken ze riep iedereen weer bij elkaar en zodra ze zag dat ik bleef zitten liep ze naar me toe "mevrouw komt u mee we gaan naar het mooiste deel van de toren" ik schudde koppig mijn hoofd "kunt u iemand daarbinnen vragen hier te komen" ze leek verbaasd en het niet snappend "zeg tegen Caius dat hij hier moet komen" ze knikte en de groep liep de zaal in na zo'n 3 minuten stond de blonde vampier voor me zijn ogen felrood hij had net gedronken "kijk eens aan het geheim van de Cullens wat doe je hier" ik glimlachte "ik wil door mijn eigen vader veranderd worden als het dan toch moet" hij leek nog verwarder dan Heidi deed "jouw ouders zijn dood" ik schudde mijn hoofd en haalde de rol tevoorschijn "mijn vader is een Volturi en nog een hoge in rang ook ooit gehoord van de naam Arabella Waterman Caius" siste ik hij griste de rol uit mijn handen "je leest het goed vader ik ben je bloedeigen dochter" het gegil was gestopt en hij trok me mee de zaal in ik voelde me ongemakkelijk tussen al het bloed en lijken Aro keek me verrast aan "kijk eens aan Michelle wat een verrassing" Caius nam het woord "ze wil door haar vader veranderd worden en het is mogelijk haar vader is niet dood" Aro stak zijn hand uit richting Caius die het beleefd afsloeg "dit kun je beter zo horen Aro het is namelijk" ik nam het over van hier "Caius is mijn vader blijkbaar ben ik een Waterman-Volturi"

Reageer (1)

  • Twilightfan2006

    NO WAY SNEL VERDER PLEASSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE IK WIL WETEN HOE HET AFLOOPT

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen