ik heb besloten minder vaak te posten omdat ik anders in hoofdstukken te kort kom

"dit veranderd de zaak wat denk ik" mompelde Aro ik keek hem hoopvol aan "als je vader al bij de Volturi zit dan ga jij dat ook moeten na je transformatie" ik draaide om en stampte boos de zaal uit "jullie zijn zielloze monsters ik ga nooit maar dan ook nooit bij de Volturi" ik zou de familie die mij had opgevangen trouw blijven en het idee alleen al van mensenbloed drinken gaf me de kriebels Caius verscheen naast me de gedachte dat hij mijn vader was kwam er niet in "Aro is wat wild wat regels betreft natuurlijk mag je gewoon bij de Cullens blijven of naar een andere clan" ik keek met een glimlach op "wil je me nu nog veranderen dan is dit allemaal achter de rug" hij knikte hij sleurde me mee een kamer in en het volgende moment was er alleen nog pijn ik gilde niet ik deed niks ik bleef kalm stil na iets dat wel een jaar voor mij leek te duren opende ik mijn ogen alles was scherper dan hier voor en ik kon alles perfect horen ik schoot rechtop en er was niemand meer in de kamer ik had geen dorst ik sprong op en voelde een stuk metaal tegen mijn borstkas aanliggen ik trok de ketting van de Volturi van mijn nek af en rende door de gangen de mantel die in mijn kamer hing had ik omgedaan ik sprong aan de rand van het dorp de zee in en zwom razendsnel richting Amerika 2 dagen later kwam ik aan in La Push Beach ik rende de bossen door voor de wolven me door konden hebben ik sprong over de grens en rende verder richting het huis ik stormde door de deur naar binnen "hey ben er weer" onmiddellijk stond Jasper voor me samen met Emmett "je bent veranderd en nu al weer terug" zijn stem klonk verbaasd "ik had geen zin om Aro onder ogen te komen" hij keek naar mijn ogen "heb je al gedronken dan" ik schudde mijn hoofd "heb nog geen dorst"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen