Foto bij Scar 44

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
Ik kan niet ontkennen dat het me verbaast dat ze nog overeind staat, na alles wat ze meegemaakt heeft. Maar sommige mensen zijn gemaakt om te vechten, heb ik door de jaren heen gemerkt. Ze zijn niet per se dapper geboren, of sterk. Het is gewoon alsof ze geboren worden en getest en getest worden totdat ze gebroken en beschadigd zijn in duizend verschillende manieren. Paige is een vechter. En misschien is het niet eens waar ze voor gekozen had als ze de keus had gekregen. Misschien zou ze er dolgraag voor willen kiezen om te rusten. Maar ze is nu eenmaal geboren om te vechten. En al van kinds af aan is oorlog het enige wat ze kent. Toch, nu ze ligt te slapen, dicht tegen me aan en haar ademhaling afgestemd op de mijne, ziet ze er bijna vredig uit.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • BethGoes

    "Maar om de een of andere reden is dat ook allemaal prima, want Paige draagt een blauwe jurk."

    Omg! Hi-la-risch!

    Gister nieuw woord geleerd btw: LMFAO

    5 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen