Stella Pov.
iets langer maar dat is niet erg toch?

Ik gaf Draco een kus en zag Potter ons verbaast aankijken ik negeerde het "Stella ik moet je zo meteen wat vertellen" fluisterde hij in mijn oor ik knikte na de les liepen we langs het meer ik had zijn hand vast en in de andere hield ik mijn wand "mijn ouders zijn dooddoeners" zei hij ik schrok "dat is toch niet erg" hij liet mijn hand los "ze willen je dit weekend ontmoeten maar ik weet niet wat ze zullen denken als ze je zien ze weten dat je een Potter bent maar je gedraagt je zo Zwadderaar achtig" ik glimlachte "ik wil ze graag ontmoeten Drake niet zo bang" we liepen weer naar binnen

2 Dagen later aka het weekend

Ik zou met Draco naar Zweinsveld lopen omdat daar mensen mochten verdwijnselen en verschijnselen we werden opgehaald door een vrouw met bruin haar ze liet ons bijverschijnselen naar blijkbaar een enorm landhuis en verdween zelf weer Draco en ik liepen hand in hand naar de voordeur die open werd gedaan door huiselven boven aan de trap stond een man met lang witblond haar en grijze ogen hij leek op Draco daarnaast stond een vrouw die wit met zwart haar had ze liepen in afgemeten stappen van de trap af naar ons toe de vrouw nam de moeite me de hand te schudden de man wou blijkbaar eerst details "Stella dit zijn mijn ouders Lucius en Narcissa Malfidus" ik knikte "aangenaam kennis te maken ik ben Stella Potter" Narcissa trok haar neus op maar Lucius luisterde "ik weet dat jullie 2 dooddoeners zijn en dat kan me niets schelen als ik eerlijk ben is de Dark Lord ook beter dan Perkamentus maar goed nu ter zaken ik kan dan wel een Potter zijn al weet ik niet waarom iedereen daar zo van schrikt maar ik ben een Zwadderaar" dit zou hard aangekomen moeten zijn "als je de Dark Lord beter vind kan ik hem vragen of hij een 14 jarige Potter als dooddoener zou willen hebben" ik keek verrast maar glimlachte "niks zou een grotere eer zijn dan hem dienen" hij klapte in zijn handen "als de Dark Lord ja zegt heeft mijn zoon een Dooddoener als vriendin niks kan beter zijn" Lucius en Narcissa verdwijnselden waarna ik en Draco naar zijn kamer gingen "Draco mag ik wat proberen" vroeg ik "nou" ik zuchtte "ik wil een spreuk uitproberen op je" hij knikte en ging staan "Secrumsempta" siste ik hij viel neer de spreuk werkte en ik gebruikte de tegenspreuk Lucius kwam de kamer in "de Dark Lord vind het goed maar hij wil je nu spreken"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen