Ik sla het 4e jaar even over tot bij het moment dat Carlo sterft

Ik zat verborgen in de schaduwen achter 1 van de grafzerken de Dark Lord had mij gevraagd in te grijpen als het mis ging en te doen alsof ik ook mee was gezogen door de viavia als hij terug ging hij werd tot leven gewekt mijn heer zal al zijn krachten terug krijgen en we zouden machtiger dan ooit worden ik was 15 net als mijn broer maar ik had alle onvergeeflijke vloeken al gebruikt ze sneden in Harry's arm voor zijn bloed ik zou kalm blijven zitten maar toen Voldemort helemaal terug was kwam ik naar voren "mijn wand Stella" zei hij ik stond op en haalde de in fluweel gebonden wand uit mijn mantel ik knoopte het leren touwtje los en gaf hem zijn wand "dank je zeg eens Potter hoe voelt het om je eigen tweelingzus hier te zien en aan mijn kant" vroeg mijn heer "Stella maak dat je wegkomt je bent een Potter" siste Harry me toe ik schudde mijn hoofd ik stak mijn arm uit naar de Dark Lord zodat die de rest op kon roepen "hoe lang al zusje" vroeg Harry toen hij mijn arm zag "sinds ik een maand op school zit broertje" hij keek me somber aan maar toen begon er een duel terwijl alle dooddoeners arriveerden sommigen kende ik niet ik zag hoe een soort schild zich over Voldemort en mijn broer vormde niemand kon de barrière door om ze te helpen maar toen ik het probeerde lukte het 't zou door mijn bloed komen in ieder geval er begonnen geesten uit de wand van de Dark lord te komen ik zag mijn ouders! "Stella en Harry jullie zijn degenen die dit leven niet verdienden" zei mijn moeder "ik heb een geweldig leven zonder jullie" siste ik de Dark Lords verbinding brak toen de geesten op hem afkwamen "hou je aan het plan Stella en kom pas terug na de 2e prikkeling niet de eerste begrepen" ik knikte en zou samen met Harry door de viavia terug gaan "zeg iets en je gaat eraan broertje" siste ik toen we op het veld landde Harry schreeuwde dat de Voldemort terug was en dat hij Carlo had vermoord ik zat er gewoon naast te doen alsof ik mijn broertje troostte Dolleman zou Harry meesleuren naar zijn kamer ik zou ze achtervolgen "Krenck ik kan mij niet herinneren dat de heer jou heeft gezegd mijn broertje te doden" siste ik toen ik ze had afgeluisterd op dat moment kwamen Perkamentus Anderling en Severus binnen die mij aan de kant beukten net als Harry ik zou hem mee naar buiten sleuren "geen woord hierover anders krijg je spijt"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen