Foto bij Van Schiphol naar Andalsres

Hier zijn de spelers
Lis-Een grote fanatieke kandidaat
Ingvar-Een chagerijn die nergens zin in heeft
Stefan-Een kandidaat die alles beter weet
Jadey-Bange kandidaat met sneeuwfobie
Xavier-Een kandidaat die veel leest
Liliana-Altijd en overal aanwezig
Felica-Een nerd
Tom-Een viezerik
Fabian-Een kandidaat die alles schoon wilt hebben
Yohanna-Een kandidaat die snel opgeeft
Het spel wordt gepresenteerd door Marc

Het was 8 januari 2010 en Marc stond op Schiphol te wachten op de kandidaten die over 10 minuten een voor een arriveren.Daar heb je de eerste al.Uche Uche oh wat ben ik ziek.Goedemorgen Tom we wachten nog op Tom ga maar in de wachtkamer zitten daar komen we je straks ophalen.Oke antwoordde Tom
Niet veel later kwam ook Liliana binnenlopen.
Liliana is aanwezig meneer.Oke Liliana daar is de wachtkamer ga maar bij Tom zitten.
Toen Liliana de wachtkamer in verdween kwam Xavier aangelopen met 4 koffers.Goedemorgen Xavier en ding wat zit er in de koffers vroeg Marc.Boeken antwoordde Xavier om te lezen.Is goed ga maar naar de wachtkamer.En daar komt Stefan met een plattegrond van Schiphol in zijn handen.Als ik links ga en dan naar rechts en om het winkeltje heen kom ik bij het vliegtuig naar Zweden uit daar moet ik niet zijn als Marc nou hier ergens stond,oh daar heb je hem.Hallo Stefan geef die plattagrond maar hier die heb je niet nodig.Hier rechtdoor en je zit in de wachtkamer.Even later kwamen ook Felica,Fabian,Jadey,Yohanne binnenlopen oke acht kandidaten zijn binnen nu alleen Lis en Ingvar nog,ah daar zul je Lis net hebben.Lis kwam zingend binnen Wie doet ermee aan een spelletje Lis Lis Lis dat ben ik.Goedemorgen Lis en welkom op Schiphol in de wachtkamer zitten acht kandidaten op je wachten dat worden je concurrenten.Ik ben echt benieuwd wie dat zijn.Ga maar snel dan zei Marc.Het was inmiddels 20 minuten later dan de geplande tijd dat de kandidaten er zouden zijn als 10 minuten daarna op een bejaardesnelheid Ingvar binnen komt lopen.Hallo Ingvar je bent 30 minuten te laat.Ah boeiend reaggeerde Ingvar ik ben er toch waar is de verdomde wachtkamer.Hier rechtdoor antwoordde Marc stomverbaasd.Toen Marc ook de wachtkamer binnenkwam lichtte hij iedereen toe.Hallo iedereen en welkom bij het progamma 71 graden noord over 1 uur vertrekt er een vliegtuig naar Oslo ons beginpunt van de strijd daarvandaan gaan we naar Andalsres en daar begint de eerste opdracht, wat die opdracht is hoor je daar pas.Nu allemaal inchecken en dan gaan we vertrekken.Lis ging proberen vrienden te maken en liep naar Ingvar toe.Hey Ingvar heb je er ook zo'n zin in.NEE antwoordde Ingvar.Nou er is iemand met het verkeerde been uit bed gestapt en Lis liep weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen