Foto bij Scar 53

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
Op een bepaalde manier is Paige beschadigd, zelfs nog meer dan ikzelf. Dat valt niet te ontkennen. Maar we zijn ook als een blok voor elkaar gevallen en ondanks de bagage die ze met zich meedraagt, zou ik niets liever willen dan haar hand met die van mijn verstrengeld wanneer ze in slaap is gevallen in een budgetvliegtuig.
Toen we een paar dagen geleden naar Parijs vlogen, was ik verliefd op haar. En nu we terugvliegen, is ze ook verliefd op mij.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • BethGoes

    "Trigger warning: in dit hoofdstuk komt beschreven seksueel geweld voor"
    Jezus Christus... You scared the hell out of me met die waarschuwing van je :9~

    Maar er is geen woord van gelogen. Echt heftig voor die vrouw! Ze moet eens een lesje Krav Maga volgen! :9~ En ze mogen die James wat mij betreft direct in elkaar rammen!

    Oh ja trouwens: waarom noemt die vrouw haar Jim?

    4 jaar geleden
    • BethGoes

      Hey! Na-ah! Die eerste smiley moet deze zijn: (zip)

      4 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Oh ja trouwens: waarom noemt die vrouw haar Jim?

      Jim is een vaak gebruikte afkorting voor de naam "James", net zoals iemand die "Robert" heet wel eens "Rob" genoemd wordt of zo.

      4 jaar geleden
    • BethGoes

      Ooohhh... okay :)

      4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen