Foto bij 1

Saffier Pov.

Ik liep Xaviers kamer in. Hij sliep op de 3e verdieping van de villa. Ik opende zachtjes de deur en zuchtte. De oorlog was nu al 1 jaar bezig en de Volturi had zich er nog steeds niet mee bemoeid. Xavier zat op Carlisle's laptop een filmpje te kijken van een kinderliedje. "Xavier kom is bij mama zitten" zei ik. Hij sloot de laptop af en ging op mijn schoot zitten. Inmiddels zag ik eruit als een 20 jarige en zo wou ik blijven. "Xavier mama heeft iets gevraagd aan Carlisle" hij keek me vragend aan. "Ik heb hem gevraagd me te veranderen zodat ik een complete vampier ben." Xavier gaapte me aan "Maar mama dan blijf je voor altijd zo" ik grinnikte "Jongen ik heb genoeg levensjaren gehad denk je niet? En voor mijn leeftijd zie ik er geweldig uit!" we schoten allebei in de lach. Het was een grapje dat Emmett had bedacht in tijden dat de oorlog ons te veel werd. Ja ik had wel eens paniek en woede aanvallen door de oorlog. Het was raar want de mensen leken niks door te hebben. Maar goed. Plotseling riep Carlisle ons. Ik tilde Xavier op en liep de trappen af. Ze zaten allemaal om de tafel er was nog 1 stoel vrij waar ik ging zitten met Xavier op schoot. "Zoals jullie weten wil Saffier dat ik haar verander. Maar we gaan net zoals bij Bella stemmen." zei Carlisle. "Dus wie stemt er voor?" Rosalie, Emmett, Alice en Esme staken hun hand op. "Oké wie stemt tegen?" Jasper, Edward, Bella staken hun hand op. "Waarom stemmen jullie tegen?" vroeg Carlisle. "Ze gaat de transformatie niet kunnen overleven" zei Jasper en ik keek hem verrast aan. "Hoezo?" Jasper zuchtte "Ze is dan wel sterk maar haar hart klopt te sterk. Het hart zou het niet opgeven en de pijn zal niet weggaan waardoor ze waarschijnlijk niet meer wakker word" Ik stond op en zette Xavier op de stoel. "Nonsens! Ik ben prima in staat de transformatie door te maken!" Carlisle knikte en stond op. "Dan doen we het nu nog. Saffier kom je mee?" ik liep achter hem aan en ging op zijn bed liggen "Ben je zeker?" ik knikte en het volgende moment werd alles zwart.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen