Foto bij Scar 69

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
Ik sla mijn armen weer om haar heen en trek haar tegen me aan. Ze lijkt met elke ademhaling iets te ontspannen en eindelijk laten we allebei de vermoeidheid over ons heen glijden. Voordat we in slaap vallen, druk ik een kus tegen haar haar en zeg ik: 'Ik zou je nog niet kunnen haten als ik het zou willen.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • BethGoes

    Die vader wordt met de seconde slechter! Leeft hij nog? Zo ja: ik zal hem vermoorden.

    4 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Hij leeft nog, maar ik zou die moordpoging toch maar niet doen.

      4 jaar geleden
    • BethGoes

      Okey. Laten we het anders zeggen: geef me zijn adres, en als ik ooit (denkt het niet) naar Rusland ga, dan... vermoord ik hem als nog.

      4 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Dat risico kan ik niet nemen, helaas. Anders is er een kans dat ik het plot misschien wat aan moet passen en daar heb ik geen zin in. Sorry, maar je zult net als Paige moeten leven met de kennis dat hij nog ergens gezellig rondloopt, zonder de consequenties van zijn daden te moeten ondervinden.

      4 jaar geleden
    • BethGoes

      Haha, oke

      4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen