Foto bij Scar 72

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
Ik houd van mijn werk. Ik houd echt heel veel van mijn werk. Maar op dagen als dit heeft het iets lugubers. Eerst was er een man die buiten het weten van zijn vrouw om zijn dochter misbruikte. En nu is er een verscheurd gezin. Het is beter zo, daar is geen twijfel over mogelijk, maar het is ook wel echt het minste van twee kwaden. Als politieagent krijg je zelden met de mooie dingen in het leven te maken. Terwijl ik dat denk, verschuift mijn blik automatisch naar Paige, heel even maar. Soms, besef ik, moet je zelf het leven mooi maken.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • BethGoes

    Ik ben altijd echt heel blij als er een nieuw hoofdstuk geactiveerd wordt! (hoera)

    Als dit verhaal mijn hele leven doorloopt, zou ik het ook mijn hele leven volgen!

    4 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Ik zou het heel top vinden, maar ik heb nog een paar volgende stories gepland voor hierna, als je het niet erg vindt.

      4 jaar geleden
    • BethGoes

      Nee tuurlijk niet! Die ga ik ook zeker weten lezen!

      4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen