Foto bij Dramas, they're every where even in the WC!

Reactie (5)

Waar was je nou zegt Bernice, blijkbaar een beetje geirriteerd.
Zag een bekende en moest echt even bijpraten! zei ik snel..
Oeehw wie wass het dan zei Larissa met een lach op haar gezicht.
ik kon het niet, ik kon niet tegen haar zeggen en zeker niet als ze me zo blij aan keek, en wat was mou het probleem, ik bedoel hij had het toch uitgemaakt.
Ken je niet en wil ook niet kennen gelooft me zei ik snel en hoopte dat ze me geloofde.
O zei ze nou ja maakt niet uit.
okeej ik heb een plan zei Renske die binnen kwam lopen, we schrokken alle 3 een beetje want dit hadden we niet verwacht.
Vertel zei ik en keek haar aan.
Iemand gaat een klacht indienen over hem en dan wordt hij ontslagen, het moet wel over de top zijn, maar wij als actrisses moeten dat toch aan kunnen.
Ja tuurlijk zeidde ze, maar ik wil nou eerst weten waarom het voor VERA een probleem is al hij ober is zei Bernice en ik en larissa knikte.

Pov Renske.
Ik zag dat Eline en Larissa nu ook knikte, nee he ik hoopte zo dat dit moment nooit zal komen.
Ik vertelde het met veel pijn in mijn hart en toe ik klaar was kwam Eline naar me toe en gaf me een knuffel.
Eline keek naar Larissa wist jij dit?
Nee, zzei ze langzaam ik dacht dat hij mee echt leuk vond en ze keek nu een beetje zielig.
Okeej we doen Jou plan zei Bernice in de hoop dat iedereen wat blijer ging kijken.
Ja is goed zei ik, Dit word echt iets om nooit te vergeten en ik lachtte gemeen.
Dit was ook een soort van mijn wraak!

Pov Bernice
Is goed zei Eline maar gaan jullie maar vast ik wil nog even iets aan Bernice vragen okeej?
Is goed zeiden Larissa en Renske tegelijk en liepen weg.
Ze gaat toch niet weer huilen he, nee dat is meestal maar 1 keer per half jaar en soms wel jaar.
Wat is er vroeg ik..
Wat heb jij met Dylan zei ze en keek me raar, boos en tegelijk verbaast aan.
Niets hoezo?! Je stalkt hem zei ze nu met een gezicht.
Het lukt me niet om te liegen,
Nou zei ze langzaam ik leg het uitt.

Reageer (4)

  • DjDylano

    hahaha lekker dan..
    ik ben bang(cat)
    bernice is eng:S

    verderr(flower)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Lekkerr Bernice:PxD

    SnellVerderrr(yeah)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    hahahaahaha
    bernice leg maar uit...
    wat heb jij met dylan..??

    Sneelll VErderll,..!!!

    1 decennium geleden
  • blovesr

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ELINE,,, NEVER NOOIT DAT IK DYLAN STALK(6)

    verder:S

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen