Foto bij OMG, what have I done?!

REacite(H)

Pov Eline.
Ik keek haar met met een open mond aan en geloofde niet wat ik hoorde.
Maar dan stalk je hem niet echt zei ik langzaam.
Nee uhhhuh, hoe kom je daar nu nou weer bij? zei ze met open ogen..
Nou uhmm, dat zei Dylan tegen mij en nou ja..
Je geloof hem over mij zei Bernice nu met een beetje boze stem. What nou nee, maar ik moest het toch na vragen.
Ik moet dit doe zei Bernice en keek me heel serius aan. Maar zei ik..
Ik heb geen keuze, ik wordt de hele tijd in de gate gehouden en ik moet die rol hebben.
En zo als je ziet heb ik daar echt alles voor over. Ja idd dat zie ik maar gaat dit niet en beetje ver voor alleen een rol?
Niet iedereen krijgt een HOOFDrol zo makkelijk als jij Eline, somige mensen moeten zich daar extra voor bewijzen. en ze keek me nu aan.
Maar waarom heb je het verteld?
Het is geheim!!! zei ze en liep nu boos weg uit de Wc en liet mij achter.

Pov Larissa.
Ik liep met voor Jackson langs en deed als of hij me liet struikelen, Renske stond om een hoekje te kijken.
Auww gilde ik en viel heel hard op de grond.
Renske had mijn haar zo gedaan dat Jackson me toch niet kon herkennen, dus gooide ik alles in de strijd om dit voor Vera maar ook vooral Renske te doen.
Maar was dit eigenlijk niet een beetje hard hij heeft niets verkeerd gedaan, hij heeft nog niets gezegd tegen vera en Renske had hij nog niet eens gezien. Ik weet niet of ik dit wel kon.
Jackson liep me overeind en keek me aan.
Ik veranderde het plan, sorry renske dacht ik.
En hij zei:Sorry,uhhm ken ik jou niet ergens van met een beleefde lach.
Uhmm nee ik denk het niet loog ik, kunnen we even praten vroeg ik.
Hij keek me een beetje raar aan maar knikte toch hij liep alvast naar een hoekje, ik keek Renske nog aan die me een beetje boos aankeek maar zei niets en liep achter hem aan.
Ik wil graag dat je niet bij de tafel komt zei ik Pardon zei hij en keek me raar aan.
Beloof me dat je daar niet meer komt helemaal niet en ik keeek nu heel zielig.
Okeej zei hij maar dan wil ik wel een date met jou? Uhmm ik heb volgens mij niet heel veel keuze en lachte nep maar probeerde het lief te lijken morgen 7 uur!
O nee dacht ik dan heb ik ook mijn date met Matt. een andere keer vroeg ik.
Maar hij schulde NEE!!
ik kon niet anders voor Vera dacht ik en ik knikte
en ik zag Bernice met een beetje boos gezicht nu naast Renske zitten, die ook niet bepaald blij keek!
OMG, wat had ik gedaan !!!!!

Reageer (4)

  • GreenRanger

    OMG hahahahahahaxD

    SnellVerderrr(H)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    OMG Larisss

    dat je dat doet voor mij wat lieff..(H)

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    lkker larissa(hoera)

    verderr(flower)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    OMG..wat heb ik gedaan?:@

    Verder(dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen