Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Kjelaney

    Daphne gaat echt domme dingen doen denk ik. En Jamie verdient beter dan die Esai, al heb ik het gevoel dat er meer achter zit maar je weet nooit. :')

    4 jaar geleden
  • Girlicious

    'Haar schoonheid was subtieler dan die van Daphne, die trok altijd direct alle aandacht naar zich toe.'

    En nog gedraagt ze zich als een kind die aandacht tekort krijgt...

    'Blijf weer bij me Esai...'

    Fuck Esai, ik vertrouw hem ineens niet meer haha
    Hopelijk betrapt ze hem alsnog met een andere chick
    En ja, ik vond Esai leuk maar dankzij dit soort hoofdstukjes ga ik haar steeds vaker shippen met Juice.

    JEZUS JUICE, waarom geef je je zo makkelijk gewonnen aan die trut.
    Dump die alien. Die is op niks anders uit dan ellende. De bitch
    Mag zij weg?

    'In tegenstelling tot vroeger leek hij nu vooral op zijn eigen gerief uit te zijn.'

    Is dat niet iets wat jij alleen maar doet? Egoistisch schaap
    UGH!

    En Danny mag ook oprotten. De klootzak.
    Het zal niet dat Esai met een meisje bezig is, maar deze actie is niet tof man... de eikel. Ik ken nog wel iemand voor hem.
    En Jamie, bel Juice! Nu! Ik zie mogelijkheden 😏😏
    Fuck Esai, fuck Daphne en begin wat met elkaar!

    (Kapot lange reactie maar mijn rant moest er even uit.)
    Kudo en snel verder!

    4 jaar geleden
    • Ringwraith

      Haha oh ik leef voor jouw reacties <3 Ga alsjeblieft ook mijn andere verhalen lezen xD

      4 jaar geleden
    • Girlicious

      My pleasure hahaha. Echt omg die Daphne man. Die ergert me nog het meest. Het verhaal zou zoveel mooier en leuker zijn zonder haar. Maar ik weet zelf dat juist die personages het leukst zijn om te schrijven. Ik heb daar zelf een houtje van met mijn verhaal haha.
      Ik zal als ik tijd heb eens bij je andere stories kijken. Ben nu wel benieuwd haha

      4 jaar geleden
    • Ringwraith

      Haha ja ze is een heerlijk personage om over te schrijven haha.

      En dat zou tof zijn! Last Kiss Goodbye is denk ik mijn persoonlijke favoriet :)

      4 jaar geleden
  • VampireMouse

    Gosssie!!!!

    4 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Awh arme Jamie!

    4 jaar geleden
    • Ringwraith

      Damn hoe kan jij 3000 woorden lezen in vijf minuten haha ik ben jaloers!

      4 jaar geleden
    • Sunnyrainbow

      Haha, ja ik lees echt super snel

      4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen