Foto bij 8

Sorry SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY SORRY dat het zolang heeft geduurd maar ik was druk met school en huiswerk en toetsen en dat ik geen tijd had dus hopelijk vergeven jullie me het dat het zo lang duurde

"Jullie hebben de gehele wacht gedood!" schreeuwde Aro boos. Ik keek naar Caius die een hand door mijn haar haalde. "We zouden een eigen coven/clan kunnen beginnen" stelde ik hem voor. Hij knikte "Vertel jij Aro maar dat je uit de Volturi stapt dan ga ik naar de Cullens.." fluisterde ik. Hij liep naar Aro en Marcus terwijl ik me omdraaide en naar de Cullens liep. "Jongens, ik moet jullie wat vertellen" zei ik zacht. Carlisle legde een hand op mijn schouder "Ga verder Saffier" zei hij. Ik zuchtte "Ik ga samen met Caius en Xavier onze eigen clan beginnen" Het was dodelijk stil. Aan de andere kant van de tuin hoorde ik Aro boos schreeuwen tegen Caius "EN WAAR DENK JE WEL NIET DAT JE MEE BEZIG BENT, JIJ BEHOORD TOT DE VOLTURI EN NIET BIJ HAAR EN DAT KIND IN EEN MINUSCULE COVEN!" Brulde hij. Ik liep naar Caius "Aro Volturi en nu is het genoeg, Caius is mijn man en Xaviers vader punt uit, JE WENT ER MAAR AAN WANT WIJ WORDEN DE SILVER COVEN!" hij was stil en zette een paar stappen achteruit. Ik kon dreigend zijn blijkbaar. Toen keek ik hem aan en liep ik samen met Caius terug naar de Cullens waarna ik mijn hand uitstak naar Jasper die hem aan me gaf. Ik voelde wat hij had gevoeld toen Alice stierf en ik zag wat er met hem gebeurde. "Ik voel met je mee Jasper maar vanbinnen zal ze altijd hier zijn" zei ik tegen hem waarna ik hem omhelsde. Toen liep ik naar Carlisle en Esme toe maar daar kon ik mijn gevoelens niet binnen houden "Bedankt voor alles wat jullie ooit voor me gedaan hebben, Jullie weten niet hoe dankbaar ik ben daarom wil ik jullie iets vragen: Zouden jullie Xaviers peetouders willen zijn?" ik zag Esme's gezicht veranderen in puur geluk "Met alle plezier Saffier" ik glimlachte "Dan blijft Xavier eerst een week bij jullie als het geen probleem is, Caius en ik moeten eerst een plek vinden om ons te vestigen" Hij knikte "We bellen Jacob wel of hij Renesmee en Xavier kan brengen" zei Carlisle waarna hij en Esme naar binnen gingen. Alleen Edward en Rosalie waren dodelijk stil. Jasper was al iets meer over de dood van Alice heen maar die 2 leken zichzelf de oorzaak te vinden van de dood van hun partner. Ik keek naar Jasper en toen naar de 2 waarna ze elkaar omhelsden en het al weer iets beter ging "Caius en ik gaan nu, Veel succes en tot over een week" zei ik waarna ik Caius zijn hand pakte en samen met hem wegschoot de bossen in. "Misschien is Canada wel een geschikte plek" zei ik terwijl we renden. Hij knikte "Genoeg plek voor Xavier en Canadees bloed smaakt niet verkeerd" gaf hij toe. ik grinnikte en we versnelden onze pas. Na een paar uur rennen waren we bij de Canadese grens en staken we die over. Na nog een uur rennen hadden we de perfecte plek gevonden. Het was een verlaten villa die duidelijk opgeknapt moest worden midden in een open veld omringt door bomen. Zo te zien was er al een paar jaar niemand geweest. "Het is perfect" zei ik en hij aaide me over mijn bol. Nadat we binnen hadden gekeken rende hij terug naar de Cullens om een auto te lenen en ik bleef daar om te jagen want ik had het gevoel dat mijn hele lichaam in brand stond. Ik kwam bij 2 wandelaars in het bos en sprong op ze. Ik draaide ze snel de nek om en dronk ze leeg. Toen ik terug kwam stond Carlisle's zwarte Mercedes daar klaar. Caius zat achter het stuur te wachten. Mijn ogen glansden en ik haalde een zonnebril uit mijn handtas. "Caius je hebt toch wel een-" hij onderbrak me door een zonnebril uit het dashboard kastje te halen. Toen pas viel het me op dat hij een spijkerbroek en shirt droeg in plaats van de donkere Volturi kleding "Klaar om een huis op te knappen?" ik glimlachte "Eerst spullen halen"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen