Foto bij Can you feel that to???

REactieeeeeE???

Pov Vera
Uhmmm wauw deze date was echt geweldig!,
Maar ergens aan het eind was het of ik viel en voelde ik een schok door mijn lichaam.
Maar ik deed of er niets was, ook aan het einde was het of Kellan er niet helemaal bij was. Nou ja het zal wel!
ik moet Iedereen echt heel erg bedanken, en vooral Eline omdat zij deze date had geregelt.
Jackson heb ik ook de hele avond niet gezien dus Renske moet ik ook maar bedanken.
ik liep nu terug naar Renske's kleedkamer.

Pov Renske
ahha, daar kwam Vera aan eindelijk ik was bijna banng dat er iets met haar gebeurt was.
maar ze zag mij nu staan en lachte heel blij.
Ik was niet lekker nou ja na wat Larissa had gedaan het was of er een hele steek door mijn hele lichaam ging en Toen zijn Bernice en Larissa en ik naar huis gegaan.
Ik en Larissa hebben de hele weg niets gezegt en Bernice bleef maar boos voor haar uit kijken.
Iets klopte er niet en volgens mij, had de rest dat ook door.

Pov Bernice.
We zatten nu allemaal in onze eigen kleedkamer en ik was nog steeds boos over wat Eline had gezegt, maar ik voelde me ook schuldig ik voelde namelijk dat ze zich niet goed voelde of in ieder geval niet blij was.
ik probeerde haar te bellen maar ze nam niet op. maar zal ik wel op nemen in haar situatie??
Ik liep naar Renske en zag dat Larissa en vera en al waren.

Pov Larissa.
Ik was alleen, helemaal alleen in mijn kleedkamer.
Ik vroeg me af hoe ik morgen alles ging regelen.
Moest ik er 1 afzeggen of allebei gaan en 1 de tijd verzetten.
Ik heb bij allebei beloofd dat ik wou komen en ik wilde dat ook, maar ik wist niet hoe.
ik liep naar Eline's kleedkamer en klopte aan, maar niemand deed open en toen ging ik haar maar bellen maar ik kreeg de voicmail.
Ik had Eline ook helemaal niet meer gezien na die tijd in de wc's.
Ik liep nu naar Renske kleedkamer waar Vera nu ook heen liep en ik liep achter haar aan.

Pov Renske.
Iedereen was nu bij mij, maar niemand zei wat.
opeens verbrak Vera de stilte kan iemand Eline bereiken of heeft haar nog gesprokken?
Nee zeiden we om de buurt.
Ik voel dat er gewoon iets niet klopt zei Larissa nu en keek naar mij.
Wat wil je doen dan ? vroeg ik aan Larissa.
Maar ze haalde haar schouders op.
Opeens ging de telefoon en er was bijna een gevecht wie hem op nam, maar uiteindelijk had ik hem.
Hallo met Renske zei ik beleeft.
na een minuut,legde de telefoon heel rustig neem en keek de rest aan met een bange blik.
Eline ligt in het ziekenhuis in een licht coma, ze is al een paar keer bij gekomen zei ik langzaam ..
Er was ook en jongen bij, ze konden hem niet indetiviseren. Hij is er erger aan toen!

Reageer (4)

  • DjDylano

    ik lig op sterven(huil)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Neinnn:(

    Well weer wakker worden hoor!!:O
    Anders ga ik jullie door elkaar schudden!!xD

    SnellVerderr!!(A)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    NEEE Eline!(huil)

    Karma(hoera)

    Verder(A)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    OMG Dylan (huil)

    Elinee...!!! Ik kom naar je toe..!!!!!!!!

    Snell verder..!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen