Foto bij Scar 111

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
Ik heb genoeg kansen gehad om me terug te trekken. Maar dat heb ik niet gedaan. Ik ben bij haar gebleven. En ik wil bij haar blijven. Ook als dat betekent dat ik me zorgen moet maken over haar familie en de consequenties van mijn aanwezigheid in haar leven. Ik heb er goed over nagedacht. Ik weet wat het betekent. En ik wil blijven.
'Er zijn een hoop dingen in mijn leven waar ik spijt van heb,' zeg ik eerlijk. 'Maar jij bent daar niet een van. En als het een keuze was om van jou te houden, zou ik voor je kiezen. Elke dag weer.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Sunnyrainbow

    Ja hoor Hailey, want Nathan vindt het allemaal makkelijk.. arme Nathan

    4 jaar geleden
  • BethGoes

    Als morgenmiddag dat vliegtuig landt,' zegt Hailey bedreigend langzaam, 'en Paige zit er niet in, dan stel ik jóú daarvoor aansprakelijk.'

    Het vliegtuig dat in Rusland landt, of het vlieguig dat in Amerika land?

    4 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Het vliegtuig dat terug in Amerika landt.

      4 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Ik zie net dat ik de verkeerde tijd heb gebruikt, trouwens. Ik zal het even aanpassen.

      4 jaar geleden
    • BethGoes

      Ohhh okey. Ik hoop echt dat Paige er in zit!

      4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen