Op 16 oktober had ik mijn consult voor de borst operatie in het VUmc.

De dag begon vroeg 9 uur moest ik er zijn. Het was een groeps consult dus er waren meedere trans guys die er waren. We kregen eerst een presentatie over de methodes die ze daar gebruikte en lieten wat resultaten zien. En vertelde ze wat mogelijk de complicaties kunnen zijn etc.

Daarna moesten we weer wachten in de wachtkamer tot dat we opgeroepen worden waarbij de chirurg dan vraagt wat je gewicht is lengte enz en gaat ti kijken naar je chest om te kijken welke methode het beste is voor jouw lichaam (wat heel awekard is but oh well). Dan krijg je een stapel papieren mee met dingen die je moet invullen en dat moet je naar een andere afdeling heen waar ze een 3d foto van je chest maken.

En dat was het ^^ ik sta nu officieel op de wachtlijst (van 8 maanden rip).


Reageer (2)

  • Girlicious

    Die wachtlijsten zijn overal altijd zo lang..
    Dat is wel super irritant
    Maar goed, je staat in elk geval al op de wachtlijst en hopelijk vliegen die 8 maanden een beetje voorbij
    Het is misschien veel informatie die je over je heen gekregen hebt maar je weet wel een beetje wat je kan verwachten enzo
    Ik ben benieuwd naar de rest :)

    4 jaar geleden
  • Sebastian_666

    :Y)Wow, wat vroeg zeg !!
    en het zal wel intensief zijn geweest al die inforatie ?
    nu sta je op de wachtlijst ! (wat ik ook erg erg erg lang vindt duren btw...)
    blijf doorzetten, blijf volhouden, blijf positief !!
    ik blijf je nog steeds aandachtig volgen, ook op Youtube :Y)
    + kudootje verdient (K)

    4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen