Foto bij All those secrets _27_

*Lies pov*
"Je zal dat boek NIET verbranden, Sandra!"roept Anna boos terwijl je twee nichtjes naar je toelopen. Sandra houdt een oud boek in haar handen.
"Lies! Je zal nooit raden wat Anna gevonden heeft!"roept zij.
"Dus je bent niet meer boos?"vraag je aan Sandra
"Wat?"vraagt Anna.
"Niets."doe je onschuldig. "Dus? Wat heeft ze gevonden?"
"Dit." Sandra slaat het boek open. Je merkt meteen de lijst op.
"Dude! Van wie is dit?!"roep je uit.
"Shh!"sist Anna.
"Van Nick."zegt Sandra
"Die gast.. Hij ... Hoe kan dat nu?! Hoe kan hij nu weten dat.." Je trekt de pagina uit het boek. Anna trekt het meteen uit je handen.
"Zot! hij moet dat wel nog terug krijgen zonder dat hij erachter komt dat we er aan gekomen zijn!"
"I say: burn it!"
"Nee, sandra!"
Ze kijkt haar zus boos aan en kruist haar armen. Je bijt op je nagels.
"Wat nu?"
"Wat bedoel je?"
"wat gaan we doen met Nick?"
Anna kijkt haar geschokeerd aan. "Wat gaan we doen met Nick?!"herhaalt ze.
"Ja.. Ik bedoel... We kunnen dit niet zo laten, hij zal er ooit achter komen."
"Geheugenspreuk."stelt Sandra voor.
"Ja;. misschien.;"
Anna kijkt jullie met open mond aan. "Uh! Nee!"
"Wat? Ben je verliefd op hem misschien? Wil je niet dat we aan hem komen."
Ze wordt helemaal rood. "Nee."mompelt ze.
"Oh, daar komt Kevin aan."zegt Sandra plots, ze pakt Anna vast en ze lopen weg. Je draait je om en ziet dat ze gelijk heeft.
"hey."zegt hij wanneer hij op je hoogte is.
"Euh.. hallo."
"Heb je al besloten wat voor liedje?"
"Euh nee.. Er zijn vijftien liedjes en ik heb moeite om je geschrift te lezen."
"Oh" hij bloost. "Wel.. Als je wilt kunnen we er samen naar luisteren."
"Euhm.." Waarom worden je wangen ook rood?!
"Ok.. Bij jou thuis. Zie je later!"
"Nee!"wil je zeggen maar hij is al weg.. Verdomme, denk je bij jezelf. Je pakt je gsm om je moeder te bellen en haar te zeggen dat ze alle 'ongewone' dingen moet verstoppen.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen