Foto bij Hoofdstuk 1

hier even wat informatie over de hoofdpersoon van dit verhaal, dit verhaal gaat namelijk over *ahum* Elisa (ja je weet wel die profeet uit de bijbel, alleen is Elisa geen man maar een vrouw.) Elisa heeft een extreem knappe en charmante vriendin, met de naam: Lieve (ja zo'n kind dat zo wordt genoemd in de hoop dat ze altijd lief zal zijn.) verder heeft ze ook nog wel andere vrienden genaamd; Mendie, indie, bertha,en Estelle. Ook is er iemand uit haar klas die SMOOR, ja SMOOR verliefd op haar is, zijn naam is Maurice (alleen is Elisa zo blind dat ze dat niet ziet.) De avonturen van Elisa spelen zich allemaal af in de achterstandswijk met de naam ''lange wijden''.





''Is er toen je je verstandskiezen liet trekken, gelijk ook een draadje losgeschoten in je hoofd?''. Zei haar koele huawei terwijl ze met Mendie aan het appen was. Ze had al voor de zoveelste keer ruzie met haar, en dit keer was het goed raak. Iedereen kats over de rooie natuurlijk want ja, welke kant moest je nou kiezen? Nou ja Elisa ging natuurlijk IEDEREEN, ja IEDEREEN inlichten over haar VeRsChRiKkElIjKe ruzie met Mendie, 1 daarvan was haar almost boyfriend van toen: Lukiepukie. *ahum* (die o zo charmante en super knappe vriendin Lieve heeft er misschien een beetje voor gezorgd dat hun nu geen verkering hebben.) Nevermind. Elisa was echt ONTIEGELIJK verliefd op die kleine kabouter, dat ze niemand anders meer zag staan. Maar Maurice wilde daar verandering in gaan brengen, want onder frans, poeh dat wil je EcHt niet weten hoor, al dat geflirt. Maurice wilde graag een klein KLEIN je weet wel een KLEIN kusje van Elisa, op zijn KLEINE iet wat puisterige wangen. Dit wilde Elisa natuurlijk niet en gaf hem een keiharde bitchklap in zijn gezicht. Nou je denkt vast te weten wat er toen gebeurd is, maar dat is niet zo. Maurice begon haar alleen nog maar MEER aantrekkelijker te vinden, totdat haar geweldige en knappe vriendin Lieve haar kwam redden met de 3 verlossende woorden: We zijn uit! (Elisa helemaal blij ofcourse.) Nadat ze haar eenzame rit naar huis had afgelegd, vertelde ze NaTuUrLiJk alles aan haar ''almost'' boyfriend Lukiepukie, die kleine kabouter werd natuurlijk woest, (ze dachten namelijk dat ze nog verkering zouden krijgen want ja, toen wisten ze nog niet dat die super knappe vriendin Lieve iets zou doen, maar ik moet er wel bij zeggen, dat die charmante lieve Lieve het niet expres had gedaan.)
Elisa had een verschrikkelijk zware dag achter de boeg en viel in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen