Foto bij Hoofdstuk 4

Elisa was vandaag erg chagrijnig, want ze had een 5,7 gekregen voor NASK, en die charmante en leuke Lieve was daar natuurlijk weer de dupe van. En maar huilen die Elisa, och och och. En maar schreeuwen tegen die knappe Lieve, och och och. En toen deed haar Netflix het ook weer niet en begon ze nog harder te huilen en te schreeuwen, och och och. En toen was haar laptop ook weer bijna leeg, och och och. En toen viel haar telefoon ook nog eens op de grond, och och och. Nou nu genoeg ge-ocht. Doordat haar laptop leeg was moest ze die natuurlijk opladen, en rara wie had z'n laptop ook niet opgeladen? MAURICE HAHAHHAHAAHAH. Dit vond Elisa eigenlijk niet zo erg, omdat ze Maurice toch wel een beetje leuk begon te vinden. Maurice vond dit ook echt super leuk, hij begon gelijk te praten tegen Elisa en Elisa praatte terug. En maar lachen wat ze deden, och och och. Maar Maurice is niet de enige die haar leuk vind, Sapje bestaat ook nog. Dus Sapje deed alsof zijn laptop ook leeg was en ging zitten naast Elisa. Elisa zat dus nu tussen 2 lekkere boys in en daarom mocht ze een wens doen, en dit was haar wens: ''Ik hoop dat ik van mama een babyBorn mag.''

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen