Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Winterdawn

    I'm so happy dat je geupdate hebt. Like, yaay :)
    Ik ben in ieder geval al 2 weken thuis en gezond, hopelijk mag dat ook zo blijven. Hoe is het bij jou?

    4 jaar geleden
    • VETTEL_5

      Hehe, zal de rest ook snel updaten 😁
      Fijn dat t goed gaat! Bij mij gaat t prima, ook al 2 weken thuis. alleen m'n oom ligt met t virus in t ziekenhuis, maar hij is niet in levensgevaar en niet aan de beademing 😊

      4 jaar geleden
    • Winterdawn

      Pfoeh, gelukkig maar. Ik denk dat we ook wel langer thuis zitten dan die 6 april hoor, zelfs school/uni houdt er bij ons al rekening mee.

      4 jaar geleden
    • VETTEL_5

      Ja, gaat met de dag beter en hopelijk mag ie volgende week naar huis om daar uit te zieken en weer aan te sterken 🤞

      Sowieso tot 1 juni nu nergens heen enzo. Wij zouden in mei een weekendje weggaan met de familie, gaat ook niet door denk. Ik ben op dit moment zelf nog aan t werk, maar denk dat ik volgende week maar even een aantal dagen vakantie opvraag.

      4 jaar geleden
    • VampireMouse

      ow jeetje heftig voor je oom! Heel veel beterschap!
      Ik heb gisteren mijn verjaardag gevierd met alleen mn vriend, haha.
      Mijn moeder en ik zijn beide risico groep dus ik zit ook al 2 weken binnen.
      Ik kan gelukkig wel thuis werken en de planning is dat dat tot 1 juni wel gaat duren, dus nog ff op de tanden bijten en hopelijk kan ik veel schrijven ^^

      Dankjewel voor het uploaden van je leuke verhaal!
      Mag ik je 1 tip geven, het valt mij op dat je bijna niet werkt met hoofdletters aan het begin van een zin :)

      4 jaar geleden
    • VampireMouse

      En je hebt alweer 104 kudo's! <3 Ik probeer je er elke dag 1 te geven!

      4 jaar geleden
    • VETTEL_5

      Dankjewel! 🥰
      Mijn moeder valt ook in de risico groep, gelukkig zijn er hier nog 'maar' 5 besmettingen..
      Maar heb m'n vakantie vervroegd naar morgen, vandaag overlegd met de baas en die zegt dat het beter is als ik thuisblijf. Dus morgen even een shitload aan boodschappen doen zodat we 2 weken kunnen eten haha.

      Ik ben op het moment bezig om m'n andere Seb story naar t Nederlands te vertalen, dus hoop die ook snel op Q te kunnen zetten.
      En ik ga even naar de hoofdstukken kijken ivm met de hoofdletters. Thanks!

      En thanks voor de kudo's 😘

      4 jaar geleden
    • VampireMouse

      Succes de komende twee weken ❤️ (en daarna) en ben onwijs benieuwd naar je nieuwe Seb verhaal ❤️😍

      4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen