Foto bij I want to feel what love is

I want to know what love is
I want you to show me
I want to feel what love is
I know you can show me

Ik lig in bed, starend naar het plafond. Niet wetend wat ik met deze gevoelens aan moet. Ik kijk naar links waar hij zachte snurk geluiden maakt. Ik weet zeker dat hij ook van mij houdt. Me hand gaat zachtjes over zijn wang heen. Ik voel de zachte haartjes langs me vingers glijden. Ik draai op me zij en bestuur me aandachtig. Elk haartje op zijn lichaam wil ik voelen. Strelen en zoenen. Mijn gevoelens zijn zo sterk voor hem. Ik ga iets omhoog en hang met me gezicht boven zijn gezicht. Ik ga zachtjes naar beneden en geef een tedere kus op zijn lippen. Ik hou van je, elk moment van de dag. Ook al wil je dat niet acepteren. Je gevoelens zitten vast. Vast van binnen en kunnen zich niet uiten. Je houdt je hard maar je wilt je storten in zachte bloemenvelden. Ik weet zeker, dat mijn broer ook gevoelens voor mij heeft. Er rolt een traan over me wang. Mijn gedachten gaan wanhopig alle kanten uit.
Één gedachten worden er duizenden.
Elke herinnering word afgespeelt als een film en ik kijk er aandachtig naar.
Niet wetend dat dit verhaal nog lang niet afgelopen is..

Reageer (5)

  • xXNamelessXx

    je schrijfstijl is verslavend om te lezen!(flower)

    XxXxXxx

    1 decennium geleden
  • ganja

    SNEL VERDERX

    1 decennium geleden
  • XxFamous

    :( arme ...... :( Hoe kom je aan die gedichten ??

    Super geschreven snel veder :D

    1 decennium geleden
  • Glambert

    Super;)

    heel snel verder!!!

    xx C

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    zoo mooi <333 snel verder bitte <33
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen