Foto bij 1

Nieuwe story ^^.. Sandra in de hoofdrol x'D

Ik hou toch ZOOOOVEEEEEEELLL van haaar!
Je gromde in je slaap en draaide je om, wat moeilijk ging.. Wat zat er in je weg? Je worstelde met een rare hoepel en eindelijk kon je verder slapen.
En ik verkondig jullie nu officieel als man en vrouw.
Je opende traag je ogen. Die koepel sneed in je benen en was dus zeer pijnlijk. Verbaasd keek je naar het zwart-bruine haar dat voor je lag.
Man en vrouw
Het haar gromde en draaide zich om. Er verscheen een gezicht. Je kende die van ergens... Nee! Onmogelijk. Je gilde het uit en krabbelde met moeite overeind. Je merkte snel op dat je een bijenpak aan had. Het bed lag vol met foto's van jou en de jongen in het bed.
"Wat doet JOE JONAS in mijn bed!"gilde je dan.
Joe schrok wakker en toen hij je zag begon hij zelf te gillen.
"Wat doet een onbekende in mijn kamer!"
2 personen stormden de kamer binnen. Je herkende ze meteen. Nick en Kevin Jonas. De 2 andere leden van de Jonas Brothers, de band die je zohard haatte. Joe was opgestaan en keek je met grote ogen aan. Hijzelf had een vispak aan.
"Waarom..."
"Herinner je je niets meer van gisterenavond?"vroeg Nick aan Joe.
"Gisterenavond? Wat was er gisterenavond gebeurt?!"riep je uit.
"Wel.. Jullie waren.. dronken en jullie zijn nu.. getrouwd."
"WAT?!"riepen jullie in koor en keken naar jullie ringvinger. Er hing een mooie zilveren ring aan. Je gilde het weer uit.
"Nee! Nee! Nee!"
"Is dit een zieke grap ofzo?!"vroeg Joe.
"Nee." Nick schudde met zijn hoofd.
"Jij! Jij hebt me er dan ingeluisd! Je bent waarschijnlijk zo'n zieke fan die alles in staat is om me in bed te krijgen en.. "hij keek naar het bed en veegde zijn handen aan het pak aan. "We hebben toch niet.."
"Nee.. Je viel daarna net in slaap."
Hij zuchtte opgelucht. Je keek hem woedend aan.
"Vuile rotzak! Ik ben hélémaal géén fan! Ik haat jou en jouw rot muziek! Denk je dat ik dit wil?! Nee!"
Joe keek je vies aan. Nick ging al tussen jullie staan. "Wow! Rustig! Jullie gaan elkaar moeten verdragen tot we een manier vinden om dit te ontdoen. Wat is je naam trouwens?"
"Sandra, als je dat echt wilt weten."bijt je.

Reageer (1)

  • IOnlyLoveYou

    Fahak xD, kben getrouwd met Joe JOnas hug, ma ja xD
    ik haat hem :S xD
    Snél Verder ;O Or Else I'm gonna kill youhh

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen