Romain Grosjean
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (2)
Owww ik zag Romain staan in de spotlight en dacht meteen yeah meer Formule 1!
4 jaar geledenIk had het eerst niet zo op hem als coureur, maar dat veranderd langzaam haha. Hij lijkt me off track wel een heel leuk persoon (hij heeft me op insta een fijne vakantie gewenst onder een van zn eigen posts )
Ik vind je verhaallijn echt leuk bedacht, maar ben het wel eens met Winterdawn.
Als je vragen hebt kun je altijd een berichtje sturen 👌🏻❤️ hoe meer F1 verhalen hoe leuk❤️😍
Wie is je favo F1 coureur? Have fun met de wintertests!
Xx
Lief!! Dankje wel ❤️
4 jaar geledenEn mijn favoriet is toch wel Max dan 😊
❤ Hihi 🤭 max is ook een van mijn favorieten ^^
4 jaar geledenIk vind het alleen heel jammer dat ik het niet heel veel kan kijken 😔.
4 jaar geledenIk werk veel en vooral op racedagen 😞
Wat vind je de mooiste f1 auto van dit seizoen? Ik denk ik die van Alpha Tauri
😘
Ow das balen. Kan je het niet opnemen? Ik kijk zomers ook niet alle races op het moment zelf omdat ik dan vaak op onze boot te vinden ben hihi. Ik kijk ze dan savonds terug.
4 jaar geledenUhm.. De mooiste.. Ik denk ook Alpha Tauri, maar vind de gehele uitwerking van dat merk zo gaaf! En die vam RbR blijft gewoon mooi ❤️😍
Ga jij dit jaar nog naar races op t circuit?
X
Jaa dat wel gelukkig.
4 jaar geledenJaa die ook zeker heel mooi 😍
Nee helaas. Ik wou hele graag naar Zandvoort maar was niet te doen.
En jij?
Xx
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik ga de donderdag van Zandvoort met mn vader de pitwalk doen en vrijdag met vrienden op een tribune zitten en genieten.
4 jaar geledenEn ik ga het hele weekend naar Oostenrijk met twee van mn beste vrienden. Die gaan vrijdags met Zandvoort ook mee ^^❤
Ben heel benieuwd!
Heel tof!!
4 jaar geledenOnwijs veel plezier alvast 😘
Dankjewel!!
4 jaar geledenIk wil je een compliment geven over de coureur die je hebt gekozen voor een Formule 1 one shot. Grosjean zou niet direct mijn keuze zijn, maar hij lijkt mij in het echt - buiten zijn races om - een super aardige man. Dus ik vind het wel interessant om dan een one shot over hem te lezen. Daar krijg je een kudo voor van mij!
4 jaar geledenAlleen waar ik zelf wat moeite mee had, was om door het verhaal heen te komen. Sommige stukken gaan vrij snel voor een verhaallijn wat het net iets ongeloofwaardiger maakt. Of waarbij ik meer het standaard 'fanfiction' idee krijg dan dat er net een speciaal randje aan zit dat het niet onder dat label valt. En probeer ook zinnen met hoofdletters te laten beginnen, ook al zijn het gesproken zinnen. Of waar sommige komma's zijn geplaatst juist een punt te gebruiken. En een tip, probeer zoveel mogelijk cijfers onder de twintig voluit te schrijven omdat je een lopende tekst hebt. Bijvoorbeeld 'met z'n viertjes/vieren' in plaats van '4tjes'. Dat leest net wat fijner.
Ik wil je vooral meegeven dat het niet aanvallend is bedoeld of om het helemaal af te kraken, want ik vond het idee namelijk ontzettend leuk en hoop ook echt dat je in de toekomst meer one shots met verschillende coureurs gaat schrijven!
Hopelijk kan je hier iets mee Mocht je een keer hulp nodig hebben, mag je altijd een privébericht sturen.
Heel erg lief van je! Dank je wel.
4 jaar geledenHier kan ik zeker wat mee, fijn om opbouwende kritiek te krijgen.
Ik zal je zeker een privébericht sturen als ik tips/hulp nodig heb.
😘