Foto bij 2

"Kunnen we niet gewoon scheiden?"vroeg Joe geïrriteerd.
"Dat zal meteen uitlekken.. laten we er eerst met mama en papa over praten.."
"Ohja.. Mama en papa weten altijd alles."doe je sarcastisch. Nick kijkt je nu ook boos aan. Hij heeft het niet graag dat men zijn moeder beledigd. Je keek nors terug en wandelde de kamer uit.
"Ik wil mijn kleren terug."
"Die heb je verkocht aan de verkoper die je het bijenpak heeft gegeven."zei Kevin.
"Shit." Dat waren je enigste kleren die je had. Je was zonder bagage gegaan naar Las Vegas. Domste wat je ooit had gedaan.
"Anna, kan je wat kleren lenen."
"Anna? Wie is Anna nu weer?"
"Ik." Er kwam een meisje aangelopen. Ze was ongeveer een jaar jonger. Ze glimlachte vriendelijk.
"Ik ben een vriendin van hen."zei ze.
"Waw.. interessant. Dus.. kleren?"
Ze fronsde haar wenkbrauwen. "Euh ja.. hierlangs." Ze leidde je tot haar kamer en liett je toe om in haar kast te snuffelen. Ze heeft best wel leuke kleren, gaf je toe. Je pakte er een t-shirt en een jeans uit en trok ze aan in de plaats van dat bijenpak. Anna glimlachte goedkeurend.
"Staat je goed."
"Danku."mompelde je en bekijkt je in de spiegel. Je draaide je naar haar. "Hoe lang ben je al met hen bevriend?"
"Euhm.. Sinds basisshool."
"Ah.."
"Ze zijn leuke jongens hoor."lachte ze en keek toen op haar GSM. "Oh.. Ik moet door.
"Naar waar?"vroeg Nick die plots in de deuropening stond.
"Naar de cinema, met m'n liefje."
Nick keek haar schuin aan.
"We doen wat we willen, ok."zei Anna wat boos en pakte haar tas.
"Wat doet hij in Las Vegas, anyway?!"riep hij haar na wanneer ze de kamer verliet. Je keek Nick geamuseerd aan.
"Jaloers, Nick Jonas?"
Hij keek je boos aan. "Nee. Ik maak me zorgen, hij is slecht voor haar."
"Ja, en dat moet ik geloven."
Hij haalde zijn schouders op en ging weg. Nieuwsgierig keek ik wat rond. Op Anna's nachtkastje stonden foto's van haar en de Jonas Brothers en 1 met haar lief. Hij had niets speciaals, je snapte niet wat ze in hem kon zien, maar acht, ieder zijn eigen smaak, niet? Je liep de kamer uit. Je had nooit gedacht dat ging gebeuren toen je naar Las Vegas reisde. In de zogezegde living van de suite zaten Kevin en Joe. Ze zaten allebei naar de televisie te kijken. Wanneer Joe je opmerkte, deed hij teken dat je naar hem moest komen. Met tegenzin gehoorzaamde je.
"De pers weet er niets van, en ik zou dat graag zo houden. Morgen gaan we naar mijn ouders. Jij neemt het vliegtuig met Anna. Kevin, Nick en ik nemen de privé-jet."
Je knikte onverschillig. "Goed."
Hij keek me nog eens boos aan en zette zijn aandacht weer op de televisie.

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    Ahw;..
    Snél Verder hug I Love It ;o
    x3

    1 decennium geleden
  • XWildChildX

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen