Foto bij Scar 168

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
'Ik hou van je,' zeg ik terwijl ik een kus op haar haren druk.
Ik voel haar halfslachtig glimlachen en aan de sloomheid van haar bewegingen merk ik dat ze een beetje slaperig begint te worden. De afgelopen dagen zijn nu eenmaal lang geweest, en als politieagent is je bioritme nooit helemaal zoals bij de meeste andere mensen, die gewoon altijd van negen tot vijf werken.
'Ik hou ook van jou,' antwoordt ze, en ik kan niet voorkomen dat ik iets op voel gloeien in mijn borstkas terwijl ik haar dat hardop hoor zeggen. 'Zielsveel.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • BethGoes

    Zei Chris "papa" omdat zijn vader het aan het doen is? Of was dat net zoiets als "mama"?

    Omg. Dit is ZO erg! Arme Chris! Dit... Dit is echt niet wat hij verdiend. Een fikse gevangenisstraf, ja. Dit, nee.

    Wat nou als het Paiges haar familie is! Wie zou Chris anders zo erg willen straffen? Maar dat is toch raar? Ze houden toch helemaal niet van Paige? Waarom haar dan opeens "helpen"?

    Super goed geschreven trouwens! (Ik schrok me kapot toen die vinger eraf werd geschoten)

    4 jaar geleden
  • Hermione2003

    Dit is heel erg heftig. Chris mag dan wel een slecht mens zijn, maar zelfs hij verdient dit niet. Ik verdenk Paiges familie ook...
    Je hebt wel echt een goede schrijfstijl, ik voel me elke keer echt alsof ik ín het verhaal zit. Ga zo door!

    4 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Dank je wel! Dat is echt heel lief.

      4 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Wowwww dit verhaal wordt steeds heftiger! Zou het Paige der familie zijn??

    4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen