Foto bij Scar 172

Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
Ze haalt diep adem en lacht verbijsterd, waarschijnlijk door het laatste restje zenuwen dat nu naar boven komt. Ik weet niet precies waarom, maar het werkt zo aanstekelijk dat ik ook begin te lachen. Het is niet echt een hele humoristische lach, alsof er net iets zo grappigs is gebeurd dat we niet meer bijkomen, maar het is juist een beetje ongemakkelijk. We waren net dichter bij de dood dan ik kan bevatten. Als haar vader het aanbod niet aangenomen had, dan waren we nu misschien al dood geweest, of werden we nu misschien wel ontvoerd zodat hij ons in Rusland hoogstpersoonlijk zou kunnen doden. En die zenuwen, dat besef, zorgt ervoor dat we nu, in de stilte van de nacht, niet meer bijkomen van het lachen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • BethGoes

    Die Nola is echt verschrikkelijk!

    Maar waarom vraagt Nathan aan Paige "wat is er gebeurd?"

    4 jaar geleden
    • AmeranthaGaia

      Omdat hij een beetje in shock is. Hij durft niet helemaal te geloven wat hem nou precies overkomen is.

      4 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Het houdt ook niet op voor hen :(

    4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen