Foto bij 3

-De volgende dag-
Je hielp Anna met haar spullen in te pakken. Ze was best vriendelijk en babbelde uren door over haar lief, David. Soms liep Nick voorbij en gooide hij een geërgerde blik naar haar. Joe sprak niet meer tegen jou, en dat was maar goed.
"Klaar."zei Anna en klapte haar valies dicht.
Je grijnsde en sleurde het met haar mee naar de living waar die van Nick en Kevin al stonden. Joe liep voorbij en kwam terug met een grote kist vol magazines.
"Wat ga je met dat doen?"vroeg je even vergetend dat jullie niet meer tegen elkaar spraken.
"Mijn valies wil niet dicht."zei hij tegen Anna.
Jullie volgden hem en zagen dat Nick en Kevin op zijn valies zaten. Joe liet de kist erop vallen en zijn valies ging met een krak dicht.
"Yes!"zuchte hij opgelucht.

Een uur later zat je met Anna in een vliegtuig naar New Jersey.
"En je lief?"vroeg je haar. "Volgt hij je overal?"
"Soms.. Nu zal hij een paar weken in Las Vegas blijven.. Hij was best boos toen ik hem zei dat we weer gingen reizen."
"Waarom blijf je niet bij hem in de plaats van die jongens te volgen?"
Ze keek denkend voor zich uit. "Ik weet het niet.."
Je haalde je schouders op en verdiepte je dan maar in een magazine die je gekregen had van een hotesse of hoe ze ook weer noemden.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen