Foto bij Love me, kiss me.

Someone like you, And all you know, And how you speak
Countless lovers under cover of the street.



Liedje die erbij past; Laura Jansen - Use Somebody

Na lang twijfelen stap ik uit bed. Ik loop richting het balkon van de kamer. Ik kijk naar Tom die nog steeds in mijn bed ligt te slapen. Ik kijk naar buiten en zie een mooi strand. De golven volgen hun weg naar het strand en slaan daar kapot. Steeds opnieuw en opnieuw. De zon komt in de verte op. De vogels lopen te krijsen om voedsel en vliegen rondjes boven de boulevard. Wachtend op eten. Het leven is best oneerlijk als je het zo ziet. Maar de mensen zien het niet. Ik draai me om en zie op de wekker dat het nog super vroeg is. Ik ga in bed liggen en val weg in een droom.
[..]
De zon, de zee en het strand. Ik sta met me bloten voeten in het warme zand. Ik voel achter me de golven breken en de meeuwen krijsen. De wind gaat langs me oren en ik voel me ontspannen. Hou vol, elk moment van de dag. Dat moment komt nog wel. Je kan alles aan als je maar geduld heb. Ik voel twee armen om me heupen glijden en houden me stevig vast. ‘Ik hou van je.’ Hoor ik zachtjes in me oor. ‘Ik ook van jou, Bill.’ Ik draai me om en zoen de persoon die achter me staat. De wind gaat door me haren heen en ik zoen de persoon vol met passie en liefde. Na een poosje kijken we elkaar aan en ik zie mezelf. Ik kijk verward naar twee bruine ogen tegenover me. En zie later, dat het me evenbeeld is. We zoenen elkaar en onze tongen vinden elkaar. ‘Ik wil je niet laten gaan, al die gevoelens. Ik weet niet hoe ik dat moet vertellen.’ Ik leg me vinger op zijn mond. ‘Ik heb hier zolang op gewacht, wees niet bang. Echt niet, ze accepteren ons.
[..]
Daar lig ik dan, slapend en niet wakker gemaakt willen worden. Dit moment blijft voor altijd.

Reageer (5)

  • xXNamelessXx

    zo...prachtig! ik weet geen beter woord! snel verder bitte!!!(flower)(H)(A)

    XxXxXxx

    1 decennium geleden
  • Glambert

    Super;)

    heel snel verder!!!

    xx C

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    Zoo schattig <33 snel verder bitte <33
    ze moeten echt wat krijgen <33 ze zijn té schattig samen <33
    Xx

    1 decennium geleden
  • ganja

    SNEL VERDERX

    1 decennium geleden
  • XxFamous

    (H) Zo lief <3 .. Hoe kan jij zo mooi schrijven ??

    Snel veder :Y)

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen