Foto bij 4

Wanneer jullie aangekomen waren en Anna haar valies had, sleurde ze je mee in een taxi. Natuurlijk waren de jongens wat later en zij gingen met een privé-wagen. Anna vond het blijkbaar niet zo erg dat ze eens met de publieke weg moest.
"Denise is echt lief hoor.. Je zal zien.. Waarschijnlijk zal je ze je ook meteen graag hebben."
Je probeerde te glimlachen maar alleen een geforceerde grijns kwam op je gezicht.Een goed halfuur later waren jullie aangekomen. Het huis van de Jonas Brothers was best groot. Tot je grootste verbazing waren ze op jullie aan het wachten. Joe gaf je weer een boze blik. Kevin glimlachde vaagjes naar je. Anna pakte haar valies en jullie gingen het huis binnen.
"Mam! Pap! Frankie!"riep Nick.
Er werd gestommeld en een klein jongetje verscheen in de hal.
"Yay! Jullie zijn terug!"riep hij en gaf Nick een knuffel.
"Franklin boy!"riep Joe veel opgewekter dan daarstraks uit. Hij pakte zijn kleine broertje op en gaf hem een dikke knuffel.De ouders waren ook afgekomen en verwelkomden hun zonen en Anna hartelijk aan.
"Ik ben Denise."stelde de moeder zich voor aan jou. "En jij bent.."
"Sandra.. Ik heb de jongens ontmoet in Las Vegas." Je schudde met een grote glimlach haar hand en ik zag dat Joe me weer eens kwaad aankeek. Je grijnsde gemeen achter Denise's rug en volgde de familie Jonas naar de living.
"Dus, Joe.. Wat is er gebeurd?"vroeg Denise wanneer we allemaal comfortabel in de zetel zaten. Je keek hem verbaasd aan, je dacht dat hij het allang had gezegd. Joe ging ongemakkelijk door zijn korte haren en keek naar zijn voeten.
"Ik.. Wel.. Toen we in Las Vegas waren.. heb ik.. iets te veel gedronken en.. euhm.."
"Ik dacht dat we je geleerd hadden om nooit te veel te drinken."zei Paul, de vader, streng.
"Ja, maar.. Ik dacht dat er weinig alcohol in zat?" Hij keek zielig naar zijn moeder. Die keek hem met gefronsde wenkbrauwen aan en deed teken dat hij moest verder doen.
"Toen heb ik.. euhm.. Sandra 'ontmoet' en euhm.. Wij zijn getrouwd.." Het laatste zei hij heel zacht.
"Wat zei je?"
"Sandra en ik zijn getrouwd?!"riep hij wanhopig uit. Je had zin om te lachen, maar hield je in.
"WAT?!"riep Denise uit. "Hoe! Hoe kan dat?!"
"Naart schijnt zijn er priesters in Las Vegas."mompelde Nick.
"Dat kunnen geen echte priesters zijn."zei Paul boos.
"Ik denk het wel.. Ik heb zelf nagekeken."zei Kevin. "De priester beweerde dat hij een echte was.."
"Heb je een ring?"vroeg Denise.
Joe stak zijn hand in de lucht. Denise keek er met grote ogen aan.
"Het spijt me mama."mompelde Joe verdrietig.
Denise leek iets te willen antwoorden, maar ze hield haar mond en ging weer recht zitten. "Het is niets, lieverd.. Je .. je kan er niets aandoen.."
"Hoe gaan we dit nu eindigen? Scheiding."
"Oh nee.. " Denise keek haar zoon streng aan. "Ik denk dat je maar een paar maand getrouwd zal blijven.."
"WAT?! Maar.. Als de pers erachter komt?!"
"Pech. Je had maar niet moeten drinken."
"Maar mama!"
"Niets te maren. Jij en Sandra blijven getrouwd tot ik er anders over beslis!"
Je sprong recht. "Maar mevrouw! Dit kunt u niet maken!"
".. Oh jawel! En dat het je ook een lesje leert!"
Je keek haar boos aan. Nu ben je zelf gestraft door een vrouw dat je niet eens kent! Verontwaardigt laat je je in de zetel vallen.

Ik heb een rol vrij voor wie met Kevin wilt gaan.. (: Ik weet wel nog niet wanneer die er in komt.. maarja..
En als iemand het vriendinnetje van Frankie wil zijn xD.. Zet het maar in een berichtje;
De eerste die het zet, krijgt de rol.

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    Whaha, Ik zat juist te denken van IK WIL xd, ma kheb Joe? xD
    Snél Verder x3
    Love You x3

    1 decennium geleden
  • XWildChildX

    haha ik wil wel een rol!
    maarehm je volgorde klopt niet je gaat van 2 naar 4 enneh, snel verder!
    greatz jessica

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen