Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • LeLouisx3

    Een fout die ik heel vaak zie voorkomen is "Ik schut" vb. Ik schut mijn hoofd van niet.
    Het werkwoord is schudden, dus het is ik schud met een d.

    Zelf ben ik ook geen pro in de Nederlandse taal en ik maak ook wel eens een foutje maar het valt me wel altijd op bij anderen. (Ik ben leerkracht, noem het beroepsmisvorming 😉)

    Een tip die ik je kan geven is om je hoofdstuk even in Word te plaatsen en de spellings- en grammaticacontrole toe te passen. Zo gaan er al heel wat fouten uitgehaald worden. Dat deed ik vroeger ook altijd als ik een story schreef.

    Er is wel al een heel groot verschil in vergelijking met de eerste hoofdstukken.

    3 jaar geleden
    • bels

      Dankjewel voor de tips! (H)

      En ik hoop dat je, ondanks de foutjes, verder leest :)

      3 jaar geleden
    • LeLouisx3

      Ik heb voorbije dagen goed doorgelezen zodat ik mee was met alle hoofdstukjes en heb nu een abo genomen :)

      3 jaar geleden
    • bels

      Heel leuk om te horen! Nou welkom nieuwe abo (H)

      3 jaar geleden
  • xxBibtjuhxx

    Niet iedereen is een NL leerkracht hoor.. Ik maak ook vaak spelfouten en doe mijn best dit te verminderen en te verbeteren maar wat nu hier telt is dat jij er enorm moeite voor doet om deze geweldige stories voor ons te schrijven. Ik ben je er dankbaar voor en wacht met plezier voor elke hoofdstuk dat je post.
    Ik wens je nog eens heel veel succes verder en doe zo door. ❤️😊

    3 jaar geleden
    • bels

      (H)

      3 jaar geleden
  • AmorAmor

    Helaas ben ik daar ook niet zo goed in, hopelijk vind je iemand die je kan helpen (H)

    Heel benieuwd hoe Harry gaat reageren!

    3 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Arme Katherina

    3 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen