Foto bij Hoofdstuk nr. 20 - His body

It should be forbidden to look that good!

Thanks for all the support ;o
Ik word echt blij van al die reacties <3

Ik ging onmiddelijk rechtop zitten en keek recht in de grote groene ogen van Abigail. Even hield ik mijn adem in, maar kreeg daardoor een hoestbui. Ze grinnikte en klopte me op mijn rug.
Dankbaar legde ik even mijn hand op haar schouder maar Bill stond me aan te staren, dus haalde ik hem maar vlug weg. Ze werd rood en glimlachte naar Bill, die vlug een lach op zijn gezicht toverde en tussen ons in in de zetel ging zitten.
Ik keek hem veelbetekenend aan, maar hij ontweek mijn blik.


Abigail Pov.
Vlug schoof ik een beetje op, zodat Bill meer plaats had. Ik moest nou niet gaan overdrijven met Tom, straks zou hij het nog doorhebben ofzo!
Omdat de stilte maar voort bleef duren en een zelfs een beetje pijnlijk werd, begon ik maar te praten.
'Ik euhm, ik vroeg me af of jullie zin hadden om iets leuks te gaan doen?' bracht ik er vragend uit.
Bill's gezicht vrolijkte onmiddelijk op.
'Jaah leuk idee! Naar een pretpark ofzo? Dan moeten we ons wel vermommen, want niemand mag weten dat we in... hoe noemt dit landje ook alweer?' ratelde Bill.
'België'zei Tom met een zucht.
Ik keek naar hem en hij rolde met zijn ogen naar Bill. Een giechel onderdrukkend probeerde ik de conversatie te volgen die Bill met zichzelf aan het voeren was. Maar ik had blijkbaar al te veel gemist, want Bill sprong op en liep weg met de woorden 'Ik ga me klaarmaken!'
Een beetje beduusd draaide ik me terug om naar Tom en schudde verward met mijn hoofd.
'Ik wou je nog eens bedanken voor gisteren' zei ik.
Tom glimlachte en sloeg terug zijn schouder om me heen. Direct voelde ik me blijer en... vlinderiger.
'Graag gedaan, en je weet het hé; als er nog iets is, mag je het me altijd komen vertellen!'
Dankbaar gaf ik hem een knuffel waarbij ik duidelijk zijn warmte kon voelen. Op dat moment kwam Bill terug binnen en schoot ik terug opzij. Hij was niet aan het opletten en gooide een hele stapel kleren over Tom heen. Zelf zag hij er al onherkenbaar uit.
'Naar welk pretpark wil je eigenlijk gaan?' vroeg ik een beetje in de war.
'Euhm, ik weet het niet. Jij woont hier al langer als wij in...'
'België' maakte ik Bill's zin af.
Tom grinnikte zachtjes, nam de onderkant van zijn t-shirt vast en schoof het over zijn hoofd.
Mijn adem stokte, en ik kon niets anders doen dan staren. Zijn lichaam! Natuurlijk had ik dat al gezien in de boekjes en zorgvuldig bestudeerd, maar dan nog!
Tom zag me kijken en knipoogde. Onmiddelijk werd ik knalrood en keek vlug de andere uit, naar Bill die zijn sleutels aan het zoeken was.
Toen ik het eindeijk terug aandurfde om vanuit mijn ooghoeken naar Tom te gluren merkte ik tot mijn opluchting dat hij een hele grote pull aanhad, die hem 10 keer dikker deed lijken. Hij schoof 3 mutsen op zijn hoofd, trok zijn broek op en plante een zonnebril op zijn gezicht.
Bill had een lange dikke jas aangedaan, schoof ook een paar mutsen over zijn hoofd en verborg zijn gezicht achter een grote zonnebril en dikke sjaal.
'Tjonge' grijnsde ik, 'ik weet niet of ik zo nog wel met jullie over straat durf te lopen'
Bill haalde zijn schouders op en trok me uit de zetel.
'Je kunt kiezen, ofwel wijs je ons de weg en ga je mee; ofwel blijf je heel de dag lekker saai en asociaal hier in de zetel zitten' zei hij met opgetrokken wenkbrauwen.
Ik grinnikte. 'Het tweede dan maar'
Bill liep naar de keuken om een taxi te bellen en ik bleef opgelaten bij Tom staan.

Reageer (9)

  • Mississippi

    hahaha, ik zou wel met bill naar een pretpark willen :9~

    1 decennium geleden
  • jvpm

    gaaf:D:D

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Snel verder!

    Xx

    1 decennium geleden
  • FIENEKE

    weer leuk! snel verder bitte! xx

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen