Dusss, I think I'm back?

Mijn oprechte excuses dat ik dit verhaal nooit heb afgewerkt. I guess life got in the way.

Ik heb me echter voorgenomen om dit verhaal toch af te werken (en deze keer ga ik me hier echt aan houden, het leven is veel minder stresserend geworden voor mij en ik heb wat meer speling). Daarom ga ik mijn best doen om hier toch een einde voor neer te pennen en jullie het einde te geven dat jullie na al die jaren eigenlijk verdienen.

Qua regelmaat kan ik nog niets zeggen aangezien ik dit verhaal net opnieuw heb opgenomen en mezelf niet al te veel stress wil geven zodat ik dit schrijfsel effectief afwerk :)

Opbouwende kritiek is zeker welkom! Ik ben namelijk misschien een beetje roestig geworden en Quizlet is precies ook wat veranderd, haha.

Dusja, dikke kus van een beschaamde Soldaat Smeerkaas ;)

~Voor eventuele Wattpad lezers: dit verhaal kan ook gelezen worden bij het profiel van JellyBeanBelly~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • LeLouisx3

    Ik ben een noob. Ik snap niks over dat slot 😅

    3 jaar geleden
    • Smeerkaas

      dan had ik het maar beter moeten schrijven ;) dank je voor de tip!

      3 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen