Foto bij Niobe's command -1-

haha, nu begint het verhaal echt!

[rara welke pov]

Lissa en Farah liepen al voor me uit. Ik wou niet terug naar Niobe, bij onze vorige opdracht waren we bijna Lissa verloren. Toch vond Farah het geweldig een nieuwe opdracht te krijgen. Een nieuw avontuur, nieuwe uitdaging Een typische uitspraak voor Farah. Ik wou op de deur van Niobe's huis kloppen maar de deur ging vanzelf open. Lissa, ik en Farah keken elkaar in de ogen en stapten binnen. Het was al een maand geleden dat we onze laatste opdracht hadden gekregen. 'Hallo meisjes' zei Niobe's stem vanuit haar kamer. We liepen naar haar heen. 'Hallo Miss' zeiden we tegelijkertijd. Er verscheen een lach op haar gezicht. 'Zet jullie neer.' Zei ze zacht. Ze wachtte tot we alledrie zaten en ging dan met haar uitleg verder. 'Zoals jullie weten zijn jullie hier niet zomaar, ik heb een nieuwe opdracht. Ik heb het voor gezorgd dat jullie tijdens de tour naar de plaats van de opdracht gaan, bij het 4de optreden zal je er zijn.' Daarna richtte ze zich tot Lissa. 'Miss Lissa, ik verwacht meer oplettendheid deze keer, we willen je niet nog eens bijna verliezen. Je bent een grote aanwinst voor Raven.' Ze keek naar Farah. 'Miss Silvermist. Je moet je sluwste technieken inzetten.' En dan naar mij. 'Miss Luna, Jij speelt deze keer de grootste rol' Ik spitste mijn oren. 'Er gaat een jongen zijn. Hij zal er alles aan doen om je hart te winnen, maar hij is namelijk niet degene over wie het gaat. Zijn pack leader Sam Uley geeft je meerdere uitleg.' Farah hief haar hoofd op. 'Miss, U zei Pack leader, wil het dan zeggen dat we met weerwolven te maken hebben?' Farah haar stem trilde even bij weerwolven Haar ouders waren namelijk vermoord door weerwolven en ze zou er alles aan doen ze allemaal tegelijk uit te moorden. Niobe knikte. 'Lieve Farah, ik weet wat je tegenover hen voelt, maar zij zijn anders. Ze zijn ook een soort van shapeshifters. Alleen veranderen zij allemaal in gigantische wolven. Het zit in hun gen. Bij ons niet, daarom zijn het geen shapeshifters genoemd maar weerwolven.' Farah zuchtte even. Als dit maar goed afloopt.


en en en???

Reageer (1)

  • Muppetje

    ksnap het nie kga verder leze mss da ik het dan snap

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen