Foto bij Unbreakable Love || hoofdstuk 8

Hey! Ik heb zomaar extra vakantie dagen, dus heb net even 3 hoofdstukken geschreven :)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • AmorAmor

    Wat hier al gezegd wordt, Kitty is zoveel beter. Maar jou verhaal natuurlijk :)

    Wat een goed hoofdstuk zeg!

    3 jaar geleden
  • gothicpop

    Ik vind kitty eigenlijk wel krachtig. En het heeft iets kleins maar toch krachtigs. Helemaal hoe haar relatie met harry is. Ik zou het zo laten.

    Daarintegen is het jou verhaal, en als jij kitten toch beter vindt dan moet je dat gwn doen. Wij zijn kitty natuurlijk ook gwn gewend inmiddels ;)

    3 jaar geleden
  • LeLouisx3

    You go girl! Klop op haar neus, ze verdient het. (seks of geen seks met Harry, ze moet niet in zijn appartement rondhangen!) En Harry jij hebt heel wat uit te leggen jonge man!

    Wat je vraag betreft: ik zou het bij Kitty houden. Ik associeer Kitty met haar volledige naam en een rebelse vrouw. Wat Katharina uiteindelijk ook is. Ze probeert zich wel aan de regels te houden van haar ouders, maar eigenlijk gaat ze zo vaak over de grens door wat ze doet met Harry. Kitten doet me eerder denken aan een babypoesje en die zijn zo zielig en hulpeloos.

    3 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Hou het op Kitty, past beter bij hun relatie vind ik :). Ben benieuwd wat zijn uitleg is!

    3 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen