Het laatste stuk van het vorige hoofdstuk:
'Ik let wel een beetje op Hailey, in je afwezigheid,' belooft Nathan me.
Ik voel dat er een spanning mijn lichaam verlaat waarvan ik niet wist dat ik hem bij me droeg. Ik kan niet ontkennen dat ik me er geen zorgen om heb gemaakt. Ik ben gewend om te weten dat ik binnen een kwartier bij haar zou kunnen zijn, als ze me nodig zou hebben. Ze heeft mijn nummer. Ze heeft me al eens eerder gebeld.
Het voelt oneerlijk om te denken dat Nathan - of ik - op haar zou moeten "letten". Maar ergens is het wel zo. Ze zit heel erg verstrikt in het net dat Dean heet, en hij wordt gevaarlijker en gevaarlijker. Het voelt neerbuigend om op welke manier dan ook te denken dat ze een oppas nodig heeft, maar toch...
Toch knik ik, en zeg ik opgelucht: 'Dank je.'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Hermione2003

    Arme Hailey...
    Ik hoop wel dat dit ervoor gezorgd heeft dat ze écht niet meer terug gaat naar Dean, zelfs als ze weer beter is.

    3 jaar geleden
  • BethGoes

    Jezus mina.

    DIT IS DE DRUPPEL!

    DEAN BLIJFT UIT DE VERDOMME BUURT VAN HAILEY

    3 jaar geleden
  • Sunnyrainbow

    Arme arme Hailey..

    3 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen