Foto bij Two Dates, At one Night * 3

REactieee!

Enjoy

O jah dit zit daar zei de ober en lachte beleeft naar mij, ik lachte vriendelijk terug en keek naar de tafel.
Er zat niemand aan, was hij al weggegaan nee toch!
Van het idee raakte ik al een beetje in de stress.
Uhmm, ik ging dan nog even door naar de WC, nog evenmijn haar en make-up bij werken.
Ik vroeg aan een ober waar de WC was en liep nu naar achter waar de WC blijk te zijn.
Ik deed de deur op en mijn mond viel open,
Achter in de dames-wc zat Matt te zoenen, maar niet met mij!!! Ik voelde me rood worden en zei een zin die ik normaal als grap zei maar nu serieus.
Alstjeblieft, neem een kamer riep ik boos.
Ik zag het meisje en Matt’s hoofd meteen omdraaien, en keek verbaast aan. Maar toen Matt zag dat ik het was liet hij het andere meisje los en liep naar mij. Nicol wacht heel even zei hij, ikk hoorde de naam en ik kon het gewoon niet aan en draaide me nu om, om weg te lopen maar hij pakte me arm en draaide me terug. Ik keek nu recht in zijn gezicht en hij probeerde me te kussen.
Ik ga hem een klap in mijn gezicht en liep weer weg.
De ober keek me verbaast aan, maar ik het enige wat ik dacht is ik ga maar huis omkleden en dan maar weer terug naar het ziekenhuis.
Ik had beter bij Jackson kunnen blijven, helaas had hij mijn nummer maar ik niet dat van hem.
ik voelde een traan langs mijn wang lopen.
En ik rende half het restaurant uit!

Reageer (5)

  • blovesr

    OGash.. la is goed bezig(hoera)

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    larissa moogirl vol een klap(yeah)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Oehwhhh wat een ...ArgghhhxD

    SnellVerderr(H)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Snell Verder..!!!
    Please.(A)

    1 decennium geleden
  • Apocalypto

    Verderr :3.

    [ ik heb nu geen tyd om alle quizjes te lezen dus dat doe ik vanavond ]

    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen