Raven -5-
Lissa zette haar keyboard goed. 'Hey Lun, kom eens helpen. Het lukt niet.' Ik zette me recht en hielp haar. Ik wierp een blik op Farah. 'Ik ga mijn gitaar halen' zei ze. Ik knikte. In vele opzichten leek ik op Niobe, alleen iets meer bezorgd. Een minuut later was Farah al terug. Met haar gitaar in haar handen. We zetten alles klaar. We speelden Everything you're not van Demi Lovato. Ik zong, Farah zong en speelde op haar gitaar en Lissa op haar keyboard. Daarna deden we naturally van Selena Gomez waarbij ik en Farah zongen en Lissa op haar keyboard. Voor dat liedje was Farah haar gitaar niet nodig. De reden dat we van Raven ook een muziekgroep hadden gemaakt was omdat het ons een vrij gevoel gaf. Raven was eigenlijk een soort van geheime organisatie.
Ze loste allerlei mysterieuze zaken op waar normale mensen zelfs niks van wisten. Niobe was een van de commanders. Er was er voor elke staat 1. Een keer per jaar kwamen ze samen. Alle leden van Raven waren shapeshifters, en elke andere staat had zijn eigen soort. Hier in Californie zijn het katten, ik,Farah,Lissa en Niobe. Toen we klein waren konden we het niet beheersen en konden we ook alleen maar oren en een staart krijgen. Toen we bij Niobe kwamen, kregen we training van haar. Om ons te beheersen en om helemaal te veranderen. 'Luna, luna' hoorde ik tegen me zeggen. Ik keek naar Farah. 'Was ik weer aan het dromen?' vroeg ik. Zowel Farah als Lissa knikte.
Er zijn nog geen reacties.