Foto bij 6

*Sandra pov*
Geïrriteerd bekeek je de logeerkamer. Er was niets speciaals, gewoon een normale logeerkamer.. Je vroeg je af hoe lang je hier zou kunnen blijven zonder te eten, je had echt geen zin om samen met de hele familie Jonas te dineren, ontbijten enzovoort. De deur ging open en Frankie, het jongste broertje kwam binnen.
"Hallo."deed hij verlegen. "Ik ben Frankie."
"Sandra."mompelde je en keek hem amper aan.
"Ben je een vriendin van Joe?"
"Je haalde je schouders op."
"Wil je met me spelen? Kevin is bezig met papa, Nick ook en joe is weg."
"Je hebt Anna toch."
"Nee.. Zij hangt aan de telefoon.. Met Daaaviiiid."voegde hij er slijmerig aantoe. Je vechte een glimlach tegen.
"OK dan."zuchte je. "Wat wil je doen?"
"Gamen!"
Hij pakte je hand en sleurde je naar zijn kamer waar er een tv was. Hij zette de Xbox aan en zette zich op de grond. Je ging naast hem zitten en pakte een van de bakjes.
"Wat wil je? Race, vechten of...?"
".. Maakt nie uit."
"OK!"

*Anna pov*
"Ben je weer met hem aan de telefoon?"vroeg Nick luid.
"Moet jij niet muziek spelen?"vroeg je hem geïrriteerd.
"Is dat Nick?"vroeg David aan de andere kant van de lijn.
"Jah.."mompelde je.
"OK.. Doe hem maar de groeten.. Euhm, ik moet toch gaan.. dus.. dag."
"Ok.. Dag, ik hou van je ."
David mompelde een 'ik ook' en haakte af. Je keek Nick boos aan.
"Wat?"vroeg die onschuldig.
"Wat heb je toch tegen David?!"
"Ik??"
"Ja jij.. David doet vriendelijk tegen jou, hij doet je zelfs de groeten, en jij gedraagt je als een grote..."Je maakt je zin niet af.
"Waarom is het nu weer mijn schuld?!"
Je gaf hem boos een duw en liep naar boven. Je snapte niet waarom hij telkens zo deed. Je hoorde iemand roepen in de kamer van Frankie. Je ging naar binnen en zag het jongste broertje op de grond rollen van het lachen. Sandra naast hem veegde haar lachtranen weg. Wanneer ze je zag, stopte ze met lachen.
"Is er iets?"vroeg ze bezorgd.
"Nee."loog je. "Wat doen jullie?"
"Racen.. Maar Frankie vliegt telkens uit de bocht."
Frankie zette zich recht. "Wil je meedoen?"
"Nee, ik kijk wel."glimlachte je.
Plots hoorden jullie een deur beneden toeslaan. "Joe is thuis gekomen."mompelde je.

Reageer (2)

  • JoeMySweety

    Zo schattig!!!
    Snel Verderr!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    .. xD
    Snél Verder ;O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen