Foto bij 7

Smootch

*Joe pov*
Je slenterde vermoeid de trap op, lang geleden dat je nog gelopen had. Op weg naar de douche, gooide je een blik in Frankies kamer, vanwaar de deur openstaat. Anna en Sandra kijken je allebei aan terwijl Frankie speelt.
"Dag."mompelde je en liep snel door.
Je deed de badkamer op slot, kleedde je uit en ging meteen onder de douche staan.

*Sandra pov*
"Hij heeft tenminste 'dag' gezegd."probeerde Anna.
"Ja, meer tegen jou dan tegen mij.. Maar het kan me niets schelen."zei je en richtte je aandacht weer op het scherm. Je reed met je wagen tegen die van Frankie en hij vloog weer eens weg.
"neee!" schreeuwde hij.
Je lachtte en zette zijn haar in de war.
"Ik heb er genoeg van!"zei hij wat boos. "Anna, jij speelt."
"Slechte verliezer."lachtte je.
Anna pakte het bakje van Frankie over en racede tegen je verder. Een kwartier later kwam Joe plots in de kamer. Je stopte meteen met spelen.
"Wat wil je?"vroeg Anna.
"Ik euhm.. Niets.."
"Ga dan weg."zei ze bars en draaide zich weer om. Maar hij bleef naast het bed staan. Je keek weg en prutste verlegen aan je haar. Waarom blijft die nu?
"Euhm.. Sandra.."
"Ja?" Je keek op.
"Kan je even weg gaan?"vroeg hij aan Anna.
"Nee.. Als je iets te zeggen hebt, zeg het maar."
Hij rolde met zijn ogen en keek je dan aan. "Het.. Het spijt me dat ik zo rot tegen je deed."
Je mond viel open. Anna deed je kin subtiel weer naar boven. Meende hij het, of deed hij het gewoon omdat Denise het vroeg? Alsof hij je gedachten kon lezen antwoordde hij op die vraag.
"En nee, mam heeft het mij niet gevraagd."Hij gooide een boze blik naar Anna.
"Ik heb niets gezegd."deed zij onschuldig.
"Nuja.. Euhm.. Het spijt me dus echt en... euhm.. Ja.." Hij kijkt even verward en loopt dan de kamer uit.
Je keek Anna verbijsterd aan.
"Jongens."zuchte ze en rolde met haar ogen.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen