Foto bij Weard,!

REacTie??(flower)

POV Eline.
Eindelijk kan Larissa weer terug van haar dates, ze keek me aan en zei AUB. zeg en vraag niets.
Uhmm oké zei ik maar snel, en ik keek weer naar het plafond.
Moet jij niet slapen zei ze terwijl ze keek hoe de rest aan het slapen was, ik kwam overeind en zei Nou ja dat lukt dus niet helemaal niet, dat slapen!
Hoelang ben je dan nu al wakker keek Larissa keek me vragend aan, geen idee hoe laat is het dan vroeg ik. Uhmm het is nu 9.15 in de avond. O dan al nou ja geen idee lang zei ik met een glimlach.
Moeten we zo iets niet tegen de dokter zeggen. Ik keek haar met grote ogen aan, Nee joh, ik heb er toch geen last van. Ik heb allen last van mijn nek. Hoezo, je nek Vroeg Larissa, nou Uhmmm weet niet ik heb hier geen spiegel hé?! Nee, klopt daarom had ik je maar even opgemaakt, en ik keek haar nu verbaast aan, O dus dat was jij zei ik met een lach op mijn gezicht.
Ze liep naar me toen en keek naar mijn nek, Nee, de andere kant zei ik en ze duwde mijn haar naar achter en keek nu naar de andere kant. Larissa was heel dicht bij me en ik weet niet waarom maar ik duwde haar opeens weg maar blijkbaar zo hard dat ik haar tegen de muur gooide.
Sorry, je was iets te dicht bij zei ik, en begreep het ook niet.
In je nek zitten een litteken misschien van het ongeluk, het is eigenlijk wel mooi in de vorm van een half maan ongeveer Zei Larissa terwijl je overeind kwam.
Larissa keek rond en zag dat Bernice alweer terug was, Ik beantwoordde haar vraag al voor ik hem stelde. Ja, ze kwam terug, ik deed net of ik sliep en zag dat me een DOEI-kusje gaf aan die ene dokter je weet wel, die ene met dat donkere haar.
Oehww.. hoorde ik Larissa nu zacht zeggen. En waar is Vera dan heen vroeg ze nu.
Geen idee, eigenlijk zei ik. Er kwam en dokter aan en Larissa vroeg meteen of hij Vera had gezien.
Hij knikte en zei dat ze nog geen 5 minuten geleden naar die jongen was die ook bij het ongeluk betrokken was. Larissa liep weer terug naar mij en keek me verbaast aan.
Ga je nog vertellen over je Dates zei ik hoopvol.
Nou oké dan zei ze niet zo enthousiast. En ze begon rustig met vertellen.

Reageer (4)

  • blovesr

    ELINE, ik ben weer een slet!!:8

    Hou daar eens mee op!!

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Snell Verder.!!!

    wat doe ik bij dylan..???

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    de *onbekende jongen van het ongeluk*(A)
    verder(flower)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Ik wil ook een halfmaanvormpje in me nek(A)

    SnellVerderr(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen