Foto bij Is he also okay??

Reactie (5)

Veel plezier(flower)
I hope you like it!?

POV Vera.
Ik werd wakker en keek om mij heen, ik zag dat Larissa weg was, vast naar haar dates dacht ik.
Klopt hoorde ik, ik draaide me om en zag dat Eline wakker was.
Uhmm.. Wat klopt zei ik langzaam en heel nieuwsgierig. Dat Larissa naar haar dates is zei ze Langzaam en niet begrijpend waarom ik dat vroeg. Had ik dan in mijn zelf gepraat dacht ik.
Waar ga je heen zei Eline vrolijk, weet nog niet zei ik en liep de kamer uit.
Ik dacht nu na, ik ga anders maar even langs Dylan ik bedoel, hij is hier wel bij betrokken en was bij het restaurant omdat ik er was.
Ik liep langzaam naar binnen en keek naar Dylan die met zijn ogen dicht aan allerlei apparaten lag, Eline zag er al bleek uit maar Dylan nog veel en veel erger.
ER kwam een dokter voorbij en ik vroeg of hij informatie over hem had.
De dokter vertelde dat als zijn herstel zo door ging hij over een week wakker zal zijn.
Een week, o zei ik langzaam en dan herstelt hij volledig vroeg ik langzaam.
Waarschijnlijk wel, zei hij langzaam. Waarschijnlijk, waarschijnlijk dacht ik.
Wat heb ik daar nu weer aan, dat kan dus ook nee zijn maar ook ja.
Zo kan ik ook wel dokter worden dacht ik bij mezelf, door Waarschijnlijk te zeggen heb je het altijd goed.
Ik ging geïrriteerd op de stoel zitten die naast zijn bed stond.
Zal hij nu net als Eline alles horen wat ik tegen hem zeg.
Ik zat hier nu 5, misschien zelfs al 10 minuten wanneer, Larissa kwam binnen lopen.
Heej zei ze langzaam en hurkte bij me neer.
Ach, ik dacht hij heeft ook support nodig en nu het goed gaat met Eline.
Maar ik kom mijn zin niet eens afmaken en Larissa zei nou of het nu goed gaat met Eline weet ik niet, ze is wakker oké maar doet heel raar.

Reageer (5)

  • blovesr

    Wanneer gaat het wel goed met eline:P


    Neeeh, grapje.. maar ik wil ook wel eens op bezoek bij dyllie inplaatst van al die doktoren..(puh)

    1 decennium geleden
  • Smosh

    MIDNIGHT SUN MIDNIGHT SUN (H)(H)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Wat doe k nou weer verkeerd:O

    SnellVerderr(H)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Awhh wat ben ik tog weer liefff...(flower)

    Snell Verder..!!1

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    ja larissa lekker ben jij:8

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen